Ugla er mamma! Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Har opplevd stikking i området rundt livmoren kanskje? Det er nå 6 dager siden ins, flere som har opplevd dette? Litt urolig bare..
Pollyanna67 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Etter første inseminasjon hadde jeg stikkinger i magen i flere dager etterpå (helt til PMS-symptomene overtok). Det kan jo tenkes at egget er i ferd med å feste seg hos deg? Stikkinger skal jo være et symptom. Tror i hvert fall ikke du trenger å bekymre deg.:-) Denne gangen kjenner jeg overhodet ingenting. Selv ikke om jeg kjenner riktig godt etter.:-) Huff, denne ventetiden er så laaaang!!
Storkfrøken69 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kjente stikking da jeg var gravid, men det var ikke før uke 5-6. Jeg har kjent denne samme stikkingen flere ganger etter det og, men det har dessverre ikke hatt noe med graviditet å gjøre. Det kan altså ha noe å si, men det er nok desverre litt tidlig å si tro jeg. Men, jeg krysser fingrene for deg )
Ugla er mamma! Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Takk skal dere ha! Hehe..jeg er så forberedt på at det ikke går denne gangen, at jeg tenkte ikke på symptomer på graviditet jeg. Var med bekymret for infeksjoner og sånt jeg.. men det vil vel arte seg litt annerledes, og skulle vel strengt talt dukket opp litt tidligere.. hehe..
Tjorven1 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Spennende spennende! Det har jeg hatt de gangene jeg ble gravid også! Nå er det vel ikke lenge igjen til du kan teste?
"charlie" Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 jeg kjente helt klart et "trykk" i livmoren etter ins, som gradvis gikk over. egget fester seg 6-8 dager etter befrutkning. rundt denne tiden kjente jeg klart en stikkende smerte på et klart sted i magen. umulig å si om jeg kjente festesmerter, men festesmerter skal finnes.
Ugla er mamma! Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke lenge igjen til test nå nei. Vi tester søndag morgen, da vi er borte fra hverandre i helgen. Og jeg tror nok jeg trenger en hånd å holde i da. Er så spent jeg holder på å bikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå