Gå til innhold

Ønsker barn - begge studenter

TrineR

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er jente på 21 som går siste året på en bachelorgrad, og med en samboer som begynte på første året nå i høst. Nå har det seg sånn at jeg virkelig har lyst på barn, og har fått samboeren med på tanken, og har derfor nå sluttet med pillen! Lurer da på om det er noen her med erfaringer fra en lignende situasjon?

Har planer om å ta et påbyggingsår også, og ønsker å høre fra dere som har fortsatt å studere etter fødselen:) Studiet det er snakk om har lite eller ingen obligatorisk undervisning, og ikke fulle dager, så jeg satser på at det skal kunne kombineres om alt er bra med barnet!

Fortsetter under...

Hei!

Vi fikk vår første før vi begynte på studiene, og nr 2 mens vi studerte, og det har ikke vært noe problem å kombinere barn og studier :) Studiet mitt har hatt mye obligatorisk undervisning i tillegg til praksis, men med god planlegging har det gått helt fint.

Jeg hadde et års permisjon etter begge fødslene, så jeg har ingen erfaring med å kombinere studier og en liten baby, hvis det var det du egentlig var ute etter. Men jeg ville hvertfall bare si at studier ikke bør være en hindring for å få barn :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...