♥ DAME Skrevet 11. oktober 2008 #1 Del Skrevet 11. oktober 2008 Her går det veldig bra. Tror vi får gutt siden jeg ikke er kvalm, hehe. Men jeg er utrooolig trøtt, kan sovne på sofaen kl 9 om kvelden og være helt i koma når mannen min vekker meg rundt midnatt, for da skal vi køye ) Ellers har jeg hatt litt beigebrun utflod. Leste nettopp om det på andre forum at det KAN være forvarsel til SA ( Så litt redd er jeg nå ja. Er jo 9 uker på mandag, så er jo kommet litt langt... Spiser for to gjør jeg også, hihi. Håper magen skal begynne å vise snart, men det er vel en stund til enda, nå er jeg bare proppmett, og det vises jo på magen ) Lurer veldig på hvordan det går med deg Pysekatten )) Har ikke "snakket" med deg på en stund ) Stor go`klem fra meg ))))))))))))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138883282-pysekatten-alt-bra-med-deg/
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei Askepott vennen min:-)))) Følger med litt her inne, men har ikke vært så aktiv denne uka. Er helt klart gravid ihvertfall. Helt vanvittig trøtt hele tida og har vært mye kvalm den siste uka. Er verst på dagen og kvelden. Helt fin om morraen så vet ikke helt hva dette kan bli jeg. He he. Ellers ingen blødning, men ser etter hver dag. Alt er veldig bra ellers:-)))))) Prøv å ikke engste deg for utfloden. Det er jo mange som opplever dette i svangerskapet og trenger ikke bety noe heller. I stedet for å engste deg kan du jo prøve å framskynde UL så du kan se at den lille babyen i magen din har det helt topp. Men jeg skjønner at du bekymrer deg. Jeg føler også vi er kommet så langt nå at jeg hadde blitt helt knust hvis dette går galt nå. Men må jo tenke positivt. Jeg tror dette går bra for oss begge. Jeg spiser ikke for to enda, men det ser sånn ut. Må skjule magen. Har vært ekstra ille de to siste dagene. Litt kjipt siden det bare er luft og veldig oppblåst. Måtte forvente å være sånn til uke 12 ihvertfall. Fikk beskjed at hcg som stiger i kroppen min stimulerer eggstokkene eller noe sånn. Derfor vil de være store til den begynner å synke igjen. Gleder meg sånn til å ha vanlig søt babymage og at jeg kan kjenne babyen inni meg. Har savnet deg også, men orker nesten ikke åpne laptopen min engang for tiden. He he. Gleder meg til denne perioden er over. Men det er ikke lenge til:-))))))))))) Håper utfloden snart stopper og tenker på deg hver dag:-))))) Stoooor god lørdagsklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138883282-pysekatten-alt-bra-med-deg/#findComment-138883685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå