albah Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Har skrevet oppgaven min ferdig, og skal bare putte på sidetall.. Men faglæreren vil bare ha side tall på selve oppgaven, ikke på de to forsidene eller litteraturlista.. Klarer det ikke..:!!!! Prøvd å skrive det inn i bunnteksten på sidene det gjelder men det forsvinner igjen... (jeg har office 2007, men skal lagrer oppgaven som 97-2003..) Noen glupinger der ute??
cherry coke Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg lager forsiden i ett dokument, innholdsfortegnelse i ett og innholdet med sidetall i ett dokument.
albah Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg skal levere alt i noe som heter Fronter, altså over nett. Som et dokument... Så da går ikke det.... : ( Men takk for veldig godt tips da!
Januarjubel! Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Når du går inn på boksen der du gjør valg ang. sidetall - kan du ikke velge det bort der? Pleier å være en option det.
Januarjubel! Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Sjekket nå, og hos meg står det : "Show page number on first page" og en boks man krysse av eller på. Office for mac
albah Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2008 nope går ikke : ( søren også altså.. begynner å bli litt stressa jeg nå..
herethereandeverywhere<3 Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Når du skal levere elektronis via fronter så må du vel kopiere og lagre oppgaven som et fronter dokument? Da kan du sette sammen forsiden, innholdsfort, oppgaven og litt,liste etter at du har kopiert over, og da skal det ikke bli sidetall på annet enn de sidene du satte det inn på i word...
Kosel Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har akkurat levert eksamensoppgave gjennom fronter og for å bestå ikt kravene så måtte vi har automatisk sidetall. men ikke på forside, forhåndsdefinerte stiler og automatisk generert innholdsfortegnelse. Brukte office2007. I rubrikken sett inn velger du sidetall og den stilen du ønsker. Går du inn på utforming kan du deretter krysse av for spesiell forside og voila sidetall fjernet!
Piri Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Du kan bare gi opp. Innholdsfortegnelsen vil alltid stå som side 1 uansett. Hvis du gjør som Kosel sier kommer du nærmest det som er mulig. Forside, Innholdsfortegnelse som side 1 men sidetallet vises ikke, så side 3 der oppgaven begynner. Sånn er det bare og det må også sensorer/lærere finne seg i.
Kosel Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, var merkelig det han sa med ikke sidetall på innholdsfortegnelse, for det er fult vanlig at det står! Aldri opplevd at man har fått beskjed om at det ikke skal stå sidetall der.... Men på forsiden skal det ikke stå! Håper du får det til! Lykke til!
Piri Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Nå har jeg sjekket noen offentlige dokumenter jeg har liggende og der er innholdsfortegnelsen side 1, men sidetallet står ikke. Forord begynner på side 2 og der vises sidetallet 2. Så det er nok slik det skal være. Faktisk så står det i innholdsfortegnelsen på et dokument: " innholdsfortegnelse...........s. 1. Forord...........s.2"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå