Gå til innhold

Noen som kan anbefale gode parkdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vet om noen nyere tester på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex kjempegod , grei pris 4-500 kr

Troll dyr

pop dyr

ticket2heaven, stilig, tar lang tid å tørke, dyr

Skrevet

har både reflex sin og reima sin, er veldig fornøyd med begge to. Eneste problemet med reflex sin var at det er borrelås utenpå glidlåsen og ikke knapper, og endte med at den øverste borrelåsen ved halsen lå og skrubba på skinnet, haka til jenta, og hun fikk hele tiden skrapesår. var ikke noe særlig så har vel den dressen til reserve nå... (festet vi den borrelåsen ble hun så og si kvelt...)

prisforskjell på reflex og reima: 400 og ca.900...

Skrevet

Foreldre og Barn hadde nettopp en slik test på parkdresser. Det var faktisk Coop sine dresser som kom best ut! Coop Friends mener jeg det het.

Skrevet

Jeg har en "Boca" (Mulig det er "Boco") -Norsk merke - kjempe fornøyd. Aner ikke hvor den er kjøpt hen for det er det farmor til guttebassen som har stått for.

Skrevet

Vi er også fornøyd med Boco, vi kjøpte det på Bogerud tekstil.

Skrevet

Storesøster har hatt Reima i alle år og aldri vært våt og kald, så jeg tar ikke sjansen på å prøve noe annet. De er dyre, men tåler mye og kan fint gå i arv.

Skrevet

Jeg synes også reima er helt fantastisk!

Den er litt klumpete for lillebror som ikke kan gå, men de er veldig fornøyd med den i bhg. Jeg har reflex hjemme, har ikke brukt den så masse, men er fornøyd med den foreløpig.

Storesøster har reflex sin 2delte vinterdress (fra ifjor) og jeg er superfornøyd!! Samme er de i bhg!

Skrevet

Det var ikke Coop som var best, men Reima. Men Coop veide opp på prisen sammenlagt. Coop sin kan ikke tas i tørketrommel, det kan Reima sin.

Skrevet

Reima og coop kom på delt 1 plass, så reima vant ikke den testen mer enn det coop sin gjorde!!!!

Skrevet

Vi har kjøpt Reima til lillegutt.Kjekt at dressen kan tørketrommles:)

Reima og coop kom like godt ut i testen Reima er faktisk ikke så mye dyrere enn coop sin.

Skrevet

Jeg har fått lindex sin fix dress jeg (den kom vel på 3. plass på den testen). Men den er jeg veldig fornøyd med. Den sitter så bra på lille. Han klarer å bevege seg fint i den =) Han er 19 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...