Lillelinemor Skrevet 11. oktober 2008 #1 Del Skrevet 11. oktober 2008 Uff, så har det skjedd igjen... Jeg testet positivt på mandag og begynte å blø på torsdag.. Jeg hadde en SA i august, var da 8 pluss 4 når jeg begynte å blø, noe som endte m en utskraping på sykehuset. Det var kjempetøft og miste, trodde jo det skulle gå like bra som sist. Vi har heldigvis verdens beste to og et halvt åring! Ble så glad når jeg ble så fort gravid igjen, hadde mens en gang så ble vi gravide igjen. Men så skjer dette igjen. Mannen min bruker noen tabletter mot herpes, Valtrex heter de, og etter samtaler med spesialist viser det seg at de muligens hindrer celledeling også i hans sædceller... Dette står ikke i noe pakningsvedlegg ei heller bekreftet fra leverandør, men det stod i felleskatalogen hos spesialisten. Så hvis noen opplever dette og vet at kjæresten bruker dette preparatet så tenk litt på det jeg skriver. Vil jo ikke at andre skal oppleve dette hvis det kunne vært unngått. Han slutter ihverfall, så håper vi at vi lykkes neste gang. Men jeg kommer nok til å være redd.... Ønsk oss lykke til da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138882430-%C3%A5-nei-ikke-n%C3%A5-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå