nifficat Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hei. Hvordan var eggene deres delt ved innsetting? På hvilken dag satte dere inn? Og....Endte det i graviditet? Ha en fortsatt fin kveld :-)
baby ønskes Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Vårt egg var delt i 4 eller 6 tror jeg. Det var fryseforsøk og da de tinte det opp hadde det delt seg enda en gang, men d festet seg ikke.... Uansett bør d jo være bra at det deler seg litt før egginnsetting, bare vi som ikke hadde hellet med oss...:-)
MK73 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Tja, jeg har satt innn todelte, tredelte, firedelte, femdelte og seksdelte egg - alltid to dager etter uttaket (bortsett fra på fryseforsøk, da ble eggene frosset to dager etter uttak og jeg fikk dem inn samme dag som de ble tint). Ennå ingen graviditet å spore, dessverre, men det har ikke (ut fra det ekspertene kan si noe om) hatt noe med delingen av eggene å gjøre - men man vet ikke hva som skjer etter innsetting i de tilfellene der det ikke klaffer, dessverre.
Nikkamoren Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har forsøkt 1 gang og da fikk jeg satt inn ett firedelt og ett todelt, 2 dager etter uttak. Hadde først en blødning etter ca 10 dager, men ble gravid likevel. Fikk se hjertelyd på ul og alt. Men det endte med at jeg mistet, var da rundt 8. uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå