Storkfrøken69 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Huff og huff - Nå har jeg akkurat kommet hjem. Tror dere ikke jeg fikk fartsbot på vei hjem fra Gardermoen. 4900,- Det er to dyrbare porsjoner med prinser det. Shit altså! Men, utrodet går vel ikke an å gråte over dette. Jeg har hatt lappen i 19 år uten noen bøter. Jeg fortjente vel kanskje denne ;o) Ellers var follikelen kommet opp i over 22 mm. Ble litt overrasket over at den fortsatt var der, eller egentlig var jeg vel ikke det. Jeg har vel skjønt at det er umulig å tro, føle eller mene noe om syklusen til disse folliklene. I dag var det en lege jeg aldri har møtt. Han var veldig hyggelig. Også var det sykepleier Marianna. Hun er utrolig søt. Mens jeg lå der og ventet på nådestøtet fra lege, klapset hun meg plutselig på rompa og sa at jeg nå fortjente lykkeklapset. Jeg holdt på å leg meg i hjel, men måtte og klage på at jeg ikke hadde fått det før..... Plutselig var det noe som gjorde vondt og jeg svatt til. Marianne tok resolutt og presset hendene sine dypt ned i magen min. Det var merkelig nok behagelig da det tok fokuset bort fra hva nå enn han fant på at han skulle gjøre der nede. Det hele bel avsluttet med en stor og god knuseklem hvor hun la ut om hvordan vi nå aldri skal se hverandre igjen..... Jeg må jo innrømme at det hadde vært utrolig deilig om hun har rett )
Ugla er mamma! Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Uff..kjipt det med boten..men du sier noe med det klapset.. Det burde vi gjerne visst om før vi dro Lykke til!
Pollyanna67 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Så utrolig kjedelig med fartsbot! Føler med deg... Men siden dette var siste turen din trenger du jo ikke kjøpe flere porsjoner med prinser ;-)
gliring Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Det betyder tur med fartbot och p-bot Vi fick en p-bot i Köpenhamn den gång vi fick till vår prins (8:e försöket). På hemvägen i Sverige klarade vi oss med nöd från en fartbot. Sedan fick vi slut på bensin på motorvägen fastän mätaren visade 10 mil kvar... Det var en konstig resa med lyckligt slut. Prinsen är nu 4 och vill vara kung. Lycka till önskar jag er alla /A
Storkfrøken69 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, den boten er rett og slett utrolig irriterende, men kan den ende i like mye lykke som gliring fikk, skal jeg betale den med både glede og iver )
Storkmor? Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Oj, du sprengte vel kanskje budsjettet der, ja... Men jeg håper som deg at du skal få valuta for penga! Hvordan går det med deg? Jeg fikk forresten lykkeklapset på rompa fra sykepleier Marianne på Nordica. Fortalte hun deg forhistorien for at vi norske jentene som er der får det? Klem til deg - og masse gode tanker
Tjorven1 Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Lykke klapset kommer til å gjøre susen, helt klart! Det funket jo på Storkmor? så da funker det på deg også! Spennende spennende!
Storkfrøken69 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2008 Nei, jeg fikk ingen forklaring på hvorfor. Det ble mest snakk om at jeg aldri hadde fått det før. Ja, også masse latter selvfølgelig ) Jeg skjønner jo nå at dette klapset ikke er til å kimse av. Dere har nok helt rett i at det bare har vært det som har manglet hele tiden ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå