*tyren72* Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hei er det noen her som har erfaring med det såkaldte babyklisteret?? Er villig til og prøve alt for att dette skal lykkes men vil jo ikke gjøre NOE for at det skal gå i vasken, så da håpet jeg og få noen svar her hos dere jenter :-))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har brukt det på mine 4 forsøk men ingen resultat dessverre..
Nøtt Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg brukte det ved ett av forsøkene, men ble ikke gravid. Og på det forsøket jeg ble gravid på, brukte jeg det ikke. ;-)
lillir Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Hei. Jeg brukte det på mitt 3 forsøk,og ble gravid. Satset da også på fotsoneterapi og akupunktur,men om det var dette som gjorde susen det vet jeg ikke. Brukte "bare" babyklister i mitt 4 forsøk,og ble ikke gravid.. Men husk: TRO kan flytte fjell..:-)) Lykke til!!
Andalucia Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Har brukt babyklister bare på 3. forsøk nå og har blitt gravid. Men om det er det som er årsaken eller ei er ikke godt å si. Men det skader jo ikke så hvorfor ikke prøve det også.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå