Gå til innhold

Dere som kan litt om vogner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en ny kombivogn i 2002 i en Briobutikk og på bruksanvisningen sto det også Brio. Det står derimot ikke Brio på vognen. Ikke en tradisjonell Brio kombi.

Ryggen og deler av håndtak er plast i stedet for metall. Håndtaket kan justeres i høyde og frem og tilbake (så barnet kan se ut og mot mor som man vil). Ryggen justeres opp og ned med plasthåndtak bak på ryggen.

Bagen er en mykbag med plate i

Lufthjul var standard.

Noen som vet hva denne vogna heter?

Min er nesten ikke brukt (bagen aldri brukt), kun brukt sportsvogn i ca 6 mnd. Vogna med unntak av bagen er litt falmet av sol, ikke så det er synlig, men man ser det ved siden av den ubrukte bagen. Ingen skader.

Hvor mye kan jeg selge denne for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vet ikke hva vognen din heter. Men ut fra det jeg har sett så selges de fleste brukte vogner fra -2000,- av nypris ned til ca halv pris. Varierer litt avhengig av ekstrautstyr og slitasje. Men en vogn fra 2002 er jo 6 år og jeg tviler derfor du får mer enn halv pris av ny pris..

Skrevet

Du har ikke noe bilde av vogna da? Jeg tenker litt på om det kan være en Carena.

Pris bør vel være halv pris av nypris og kanskje litt trekk pga falming.

Skrevet

Aner ikke selv, men om du ikke finner ut av det, send en mail til Brio og spør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...