Nikkamoren Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Da jeg spurte legen sa hun at mannen min skulle være avholden 1 til 2 døgn før vi leverte sædprøven, men det virket liksom på henne som om det ikke var så nøye. (Må sies at kvaliteten hans er helt fin). Ved forrige forsøk pratet vi med laboratoriedama og hun var helt klar på hvor lenge det skulle være i mellom, men jeg husker ikke om det var 1 eller 2 døgn hun sa. Vet ikke om det er best med lang eller liten tid i mellom. Hva har de sagt til dere??
*-* Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Min to døgn og maks fem eller sju tror jeg det var vi fikk høre. Noen anbefaler 3-4 døgn hvis det kan hjelpe på kvaliteten. Hvis mannen din har god kvalitet så tror jeg egentlig ikke det trenger å spille så stor rolle, de anbefaler jo også i blant å bare gjøre det så ofte man kan i eggløsningsperioden hvis man gjør det på naturmetoden. Og så er det noen som sier annenhver dag:) Ta to døgn mellom da vel, da er det sikkert supert!
MK73 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 3-5 dager fikk vi beskjed om. Har han finfin kvalitet i utgangspunktet kan det godt hende at et par dager er nok, men jeg ville bedt ham spare på soldatene i alle fall to dager før uttaket. Kanskje tre... Lykke til!
Nikkamoren Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2008 Takk skal du ha, det trenger jeg. Satser på at 44 timer er perfekt. Lar det stå til og tar el-sprøyten om..1t og 10 min. Dette her er bare helt uutholdelig spennende, men jeg er ved godt mot. Det sprenger på en del i magen, håper bare ikke jeg blir overstimulert. Mandag er den store dagen med uttak. XXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå