Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror dette kommer av blodtilførselen der nede... kan jo bli litt "rar" den pgs graviditeten.. og til og med danne seg åreknuter... så jeg hadde kommet til å sjekket opp dette hvis d svir også... og så klart tatt en sjekk på urinen for sikkerhets skyld... en kan ha urinveisinfeksjon uten å vite d....

Eller så kan også kjertler der nede bli betente... så sjekk opp :)

Lykke til!

Ja har lurt på om det kan være urinveisinfeksjon.

Men det gjør ikke vondt å tisse. heller vondt før, og sånn press etterpå?

jaja, får sjekke dette på mandag hos legen.

Kjenner at det nærmer seg slutten, ting er litt tungt for tiden.. hehe

Kroppen er ikke sånn smidig og samarbeidsvillig nå.. hihi

Ja, det kan lønne seg å sjekke det, har lest at man kan ha urinveisinfeksjon uten symptomer. Jeg hadde stikkinger helt nede i underlivet en dag, og jordmor sa at jeg burde ringe føden også dra dit og få det sjekket, og at det var best å få undersøkt hva det kunne være. På føden sjekket de alt mulig, og sendte urinen til dyrkning for å finne ut av det. :)

Jeg har det samme og legen sendte urinen min til dyrking i dag, hadde også litt blod i urinen. Det føles ikke som urinveisinfeksjon da det ikke svir når jeg tisser men det betyr ikke at jeg ikke har det. Hadde urinveisinfeksjon to ganger sist svangerskap også, uten å kjenne det.

Ta deg en tur og få sjekket det du

Lykke til

Annonse

Kan også være bekkenløsning. Jeg har vondt framme i "skambenet" og bekkenet går jo helt rundt, det er ikke kun bak! Fysioterapeuten min sier det er nok det og han er tilogmed spesialist på bekkenløsning! En skal da unngå å ta beina langt fra hverandre, snu seg og gjøre det meste med samla bein og ikke ta lange skritt og unngå trapper! Lykke til med å finne det ut! (da mener jeg stikkinger, ikke svien som kanskje skyldes litt annen bakterieflora enn vanlig, ikke unormalt det heller under en graviditet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...