Gå til innhold

sydentips

Anbefalte innlegg

Skrevet

nok en gang ett menske som lurer på :

Hva er de beste tipsene til oss som skal til gran canaria med en 10 mnds bebi:)

Takker på forhånd for tips kommer godt med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Jeg kom hjem fra syden i dag. Hadde ikke med meg noe spesielt som jeg ellers ikke bruker. Hadde med en pakke med bleier siden alle sier at det er så dyrt i utlandet. Ellers så hadde jeg med vannkoker til å koke opp mme.

Nå var ikke jeg på gran canaria, men forskjellene er vel ikke så store. Hadde med en del kortermede bodyer, men de fikk jeg ikke bruk for fordi det var ikke varmere enn 20-23 grader og når man ligger i skyggen så er det ikke så varmt.

Min jente er forresten bare 3 mnd så er jo ikke så aktiv som din sikkert er, men det gikk kjempefint. Storkoste oss og det gikk så fint på flyet.

Kos dere på ferie.

Skrevet

Hei

Vi var i syden da poden var 8 mnd og det gikk helt fint. Vi hadde med reiseseng som vi brukte som lekegrind på dagen, så han satt der å lekte i skyggen. Det reddet ferien for både vår og lillegutt sin del.

Ellers hadde vi med bleier også, og det var virkelig dyrt der nede så det er nok smart å ha med, samt at vi hadde med middagsglass og grøt. Pakket all mat og bleier i vognen som sendes som spesialbagasje, så det går ikke med under tillat vekt på bagasje.

Ellers vilel jeg tatt med ting som paracet stikkpiller/brusetablett, saltvannsdråper, solkrem, håndsprit (servietter) og lammeskinn hvis du bruker det. :-) En god pysj hvis det er aircondition på rommet deres.

Det er det jeg kommer på nå ihvertfall... :)

God tur og kos dere... :)

Skrevet

GOD TUR..;) og heldiggirser..;)

vi var på mallorca for en mnd siden. da va rmini 4 mnd. var på tenerife da eldste var 9 mnd... har gått kjempe fint begge gangene... veldig greit å ha med egne bleier. og våtservietter. i tillegg ville jeg tatt med grøt og middagsglass. det hadde vi da vi dro med eldste. dem har jo middagsglass og grøt der og. men de har ikke helt make og utvalge var lite der vi var iallefall..

det med å bruke reise sengen som lekegrind var ganske lurt. så noen som gjorde det da vi var på tenerife.. hadde den under parasollen ved bassenget.. så ut som barna likte det veldig godt. sitt eget fri sted liksom..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...