Gå til innhold

Synes aldri OTH passer til barnet jeg.....

Anbefalte innlegg

Synes OTH i utgangspunktet er den aller beste vogna, men passer liksom aldri å ha den!

Bagen er for liten og for lite lun til babyer.

Synes barna er for små til å sitte fremovervendt ved 6-8 måneders alder.

Når de er ca. halvannet år begynner å bli lite plass til pose i vogna.

Grrrr.....

Fortsetter under...

Syns du? Enig med bagen, litt lite lun, men syns ikke den var for liten. Litt avhengig av vinter/sommerbarn. Enig også at det er tidlig å ha barnet fra seg når de er 6 mnd, men fra 1 års alder er den jo super. Har hatt mange vogner men det er denne jeg liker absolutt best. Har egenlig ikke opplevd at det ikke er plass til pose oppi, men det kommervel an på hvilken pose man har. jeg har odenwalder og den passer veldig bra

Har en gutt på snart 1,5 som ligger noe over snittet på lengd, og vi har god plass til både pose og barn i vår oth. Synes den er super fra 1 års alder jeg også.

Og er nok plass i vogna i 1-1,5 år til. Etter det håper jeg at vi ikke bruker vogn noe særlig lenger =)

Helt enig. Ikke dårligere plass i denne enn andre vogner. Fra 2 års alder vil de jo gå selv mer og mer så vogna blir jo ikke så mye brukt. I 3 års alderen er det på tide å slutte med vogn synes jeg. Da trenger en bare til spesiellt lange turer og evt litt soving for de som trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...