Gå til innhold

Hva sier mannen deres til at dere bruker en del tid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han gjør det. Han begynner å bli litt lei det, han vil jo ha selskap! Så jeg har kuttet det ut mye på kveldene nå. Blir jo litt lei selv også, men det har blitt en "uvane" nesten.

Skrevet

Her er det ingen problem.. Selv når jeg ikke bruker pc'en så står alltid siden oppe.. Han bruker å spørre "kan ikke du spørre om .... på det forumet?" Så bruker jeg å vise han trådene som engasjerer meg, og trådene som er relevante for våre "problemer"..

Han bruker pc'en en del selv også da.. Men avtaler vi en bedre middag eller tv-kveld, så er ingen av oss så avhengige at vi ikke kan legge den bort for en kveld :)

Skrevet

Samme som MammaMia. Både jeg og sambo bruker pcen på kveldstid. Så det plager han ikke. Men han mobber meg noen ganger når jeg forteller om noe. Da kommer han med standard kommentaren: " har du lest på forumet igjen nå?" hehe

Er sikkert litt sjalu...

Skrevet

Heia,

Nei.. han bryr seg egentlig ikke så mye..

Han sitter endel på nett selv :=) (Hattrick = fotball idiot ;)

Kramis

Skrevet

Han bryr seg ikke, sitter ved sin egen pc når jeg sitter her på kvelden.

Skrevet

han sitter like mye foran pcn som meg..sitter med hver vår laptop. eller nå som lillegull har kommet så sitter jeg ikke fult så mye her lengre som før da. Siden han tar en del av tiden min :)

Skrevet

Har ingen mann som kan bry seg:-/

han jeg hadde, brydde seg vel heller mindre med hva jeg gjorde, og hadde vel ikke peiling på hva DiB var engang. Mer enn opptatt med sin egen pc og mobil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...