Gå til innhold

Noen som har bestilt Uggs fra uggaustralia.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betalte dere i porto, ca?

Og hvor lang leveringstid er det?

:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, er vel det siste jeg bestiller meg. Men, om det sendes fra USA/Australia tar det vel som regel omkring 10 dager. Pakker sendt fra USA koster som regel rundt $15-20 vil jeg tro. Fra Australia rundt samme pris, muligens noe mer - kommer helt an på vekten det da.

Skrevet

Har bestilt til søsteren min derfra, var internasjonal delivery på $180, ganske dyrt, men har vel som du sier, noe med vekten og gjøre.

Takk for svar.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tja, ja - kan fullt være mulig om de sender det med UPS - men jeg har både sendt ting fra USA og mottatt ting fra UPS før som ikke en gang er i nærheten av å koste over $100 - jeg tviler sterkt på at et par uggs veier 10-20 kilo.

Da må jeg jo si at jeg har litt vansker med å forstå hvorfor du gidder å bestille sko du;

1) ikke får prøvd.

2) mest sannsynlig kunne fått tak i her i Norge om du hadde villet.

3) må få sendt over og som det muligens kan være feil med, evt. ikke innfir forventingene.

4) betale rundt 1200 for skoene + tilsvarende for shipping for så å betale toll av de 2400 kronene - som da innebærer å stresse ned på postkontoret for å betale, for så å hente pakken, for så å prøve skoene. Er jo nesten mindre stress å fly til Australia jo.

Slik har jeg jo forsåvidt aldri skjønt meg på.

Skrevet

Etter å ha sett at du har fått mange teite svar, flere ifra folk som tydeligvis ikke har peiling, måtte jeg bare svare på denne!

Jeg bestillte nettopp et par uggs til jenta mi ifra der. Siden hun er under to, så vet ihvertfall ikke jeg om noe sted i norge de selger uggs til så små, ihvertfall ikke i nærheten av der jeg bor. I tillegg er de i utgangspunktet mye billigere der enn i norge, dvs at med porto havner du på omtrent samme pris som du ville betalt i norge. Jeg betalte vel ca 40 dollar, altså grovt 250kr ca, i porto. Leveringen var kjempe kjapp, hadde de 6 dager etter at jeg bestillte.

Og hvis noen lurer på hvorfor noen vil bestille sko som man ikke får prøvd, har det slått dere at man kanskje har samme sko fra før og faktisk VET hvilken størrelse man skal ha??

Samt at det faktisk ikke er alle typer man får i Norge.

Skrevet

Kan forresten legge til at jeg fikk dem sendt med UPS, og at kvaliteten selvfølgelig er akkurat like flott som alle andre ekte UGGS siden dette faktisk er fra originalbutikken.

Skrevet

Jeg betalte rundt 40 dollar tror jeg. Mottok UGGs'a mine sist uke. Gleeeder meg til å bruke dem! Jeg spurte om de kunne skrive at det kostet 20 dollar på pakken, og det gjorde de, så jeg betalte bare 800 kroner totalt:-)

Hvilke sko du skal kjøpe deg?

Skrevet

hvor mye må en betale for uggs i usa, altså uten porto? Samboeren min skal bortover om en ukes tid, så kanskje jeg skal få han til å kjøpe med!! hmm... Noen som vet?

Jeg kunne tenke meg cardy eller classic short!

Hvilken synes dere er fine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...