Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hva vil du anbefale? Jeg skal bruke den når han sover ute, og etterhvert på eget rom(+når jeg er i kjelleren etc). Den må ikke ta inn andre "kanaler" dvs at man hører naboens baby call etc, den bør ha god batterikapasitet og enkle innstillinger :-)
Nætte;mortil2 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Tja, vi har supernovaen og jeg er veldig fornøyd med den. Tok en stund før batteriene var bra, men nå holder de lenge. Den er enkel å bruke og vi tar ikke inn noe annet. "parent unit"'en sier fra om "baby uniten" er fri for strøm eller ikke mottar signal fra den, noe jeg syns er ganske betryggende... Koster jo litt, men vi blir jo å bruke den i flere år fremover, bruker den nå når tuppa sover og når hun skal på eget rom blir vi ha å den for å høre om hun trenger oss om natten siden vi skal sove i andre etasje da.. Jobber i barnehage på småbarnsavdeling, og vi holdt på å bli sprø, prøvde oss gjennom flere fra phillips og dora før vi kjøpte supernova der, og fant da endelig en som var god og holdt det den lovet.. Så derfor kjøpte jeg den til hjemmebruk også.
Slæsh84 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Det er tilbud på supernova på cids and care,hvertfall her på Forus/Stavanger... 990kr NÅ,ordinært 1399kr. Veldig fornøyd med supernova,å søstra mi er også det som har hatt sin siden februar å jeg bare noen uker,men fornøyd til nå
Kvitrebekk Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Vil bare si at vi ikke er fornøyd med vår supernova. Den har forstyrrelser; skikkelig skurrelyd innimellom. Samt at baby unit piper når batteri er tomt. Hva er poenget med det?!? Så vidt meg bekjent kan ikke barnet mitt på 9 mnd sette den i laderen selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå