Gå til innhold

Hvilken VOGN vil dere ha og hvorfor? U/T


*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha Urban Jugel.

 

Fordi:

 

Jeg liker at den har 3 hjul.,bagen föles passe romselig og den föles fin å kjöre med i storby miljö:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut til at vi ender opp med en teutonia spirit3, synes egentlig hardbagen er litt liten, men vi får baby sent i mars og regner med at det ikke blir behov for voksiposen før neste år....og da har vi jo tatt i bruk sportsvogndelen...

Vi har også valgt en vogn med 3 hjul, men da pga turer i skog og mark.

fremste hjulet er låsbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha oth, men bakdelen er at det er liten bag. Ønsker denne vognen pga kjøreegenskaper, men er litt i tvil pga bagen. Hvis noen har erfaringer med vognen, så er jeg interessert i å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe Simo duo da jeg synes at den er finest og deilig og trille.

Har hatt lyst på den i mange år, og heldigvis er 2008 modellen like fin som den var for noen år siden...Stor fin plass, kan bruke dypvogn delen leeeeeeeeeeenge...Og har gått bra ut i forskjellige tester som er utført!

 

Synes det er mange " mindre fine " vogner utseende messig, som hverken jeg eller samboeren har lyst til og trille rundt med..Det er min mening da, sikkert mange som synes simo duo er mindre pen også :)))

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har min 4 simo vogn nå ,3 bag vogner og 1 sportsvogn tilsammen..Har vært utrolig fornøyd med dem.Bagvognene er store,og barna har kunne ligge i dem til de har vært 8 mnd.Denne gangen blir det en emmaljunga sportsvogn,dels fordi jeg fikk den billig,nett satt ut på tilbud og for å prøve noe nytt.Så håper jeg blir like fornøyd med denne;-)

'

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på TFK fordi jeg synes den har et tødt design og så har den en god og romslig bag!

 

Andre som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir OTH denne gangen pga vekta.. Hadde emmaljunga duo classig forrige gang og var kjempefornøyd, men den ble litt tung for meg som sleit med bekkenløsning så lenge etterpå. Denne gangen er det nok vekta som må prioriteres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...vif vogna ble best i test..hvordan test var det?

Hvem er det som produserer den?

Hadde gubben fått valgt så tror jeg og at den hadde stått høyt i kurs.

Var ikke så dyr heller så jeg nede på sjappa 3000,- og da var alt med så det ut som tilogmed stelleveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde brio duo vogn til nr 1 og 2 og var kjempefornøyd med den! Desverre ble vogna glemt i garasjen en natt, med det utfall at den ble utsatt for hærverk og ødelagt. Da nr 2 enda bruker vogn var jeg nødt til å finne erstatning, og kjøpte meg ei pent brukt simo kombi på finn.no. Den er utrolig lett og behagelig å trille, men en del større og tyngre enn brio duo. Ønsket ikke ny brio da jeg ikke liker utseendet på den nye typen (min var en 2004-mod).

I tillegg har jeg phil&ted som singelvogn til nr 2, og som fungerer helt vanvittig bra som søskenvogn. En genial løsning for dem med to tette. For meg scorer den høyt på funksjonalitet, praktiske løsninger, design, vekt og trillekomfort!!! Anbefales på det sterkeste! Bruker min p&t enda som søskenvogn til nr 1 på 3,5 og nr 2 på 1,5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått oss en svart Simo duo vogn, fikk kjøpt den brukt og er superfornøyd med det:) det er så mange ting som skal handles så alt som vi får eller kjøper brukt er veldig velkomment.:) I tillegg kjenner vi godt de som hadde vogna og den ser helt ubrukt ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er faktisk veldig fin også... var redd den var sånn hyper harry men den var ikke det... husker ikke helt hvilket blad jeg leste det i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å jeg har da en gammel hvit simo bagvogn fra 1980 tallet! den er nydelig, stor (kan brukes til to år) vaskes med jiff og klut lett som bare det! å er vannavstøtende, har de gamle store julene så jeg slipper punktering osv, jeg kan også få med meg ganske mange bære poser om jeg skal på shoppig tur, når babisen er liten å sover hele dagen:P

 

men det er for spesielt intereserte. men er veldig glad tante låner meg den vognen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått tak i en gammel gammel vogn :) Utrolig fornøyd med det, det er en grå silver cross som ligner mest på dagens silver cross kensington (se evt www.barnashus.no). Men jeg betalte vesentlig mindre da! :)

 

Hardbag, stor og god, høy, ikke lav som dagens nye vogner. Selgeren sa den var fra 70-tallet, men jeg tror faktisk den er fra midten av 80-tallet. Den er flott holdt, men jeg skal bytte dekkene som var noe morkne. Heldigvis kan Barnas Hus skaffe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt EASYWALKER!

 

Har testet denne opp mot oth og tfk og den kom definitift bedre ut.

 

Ew mot oth

Ew har større bag en oth og tykkere madrass. Bedre for barnet. Den er også mer stabil i rammen. Bedre liggestilling på sportsvognen. Barnet slipper å ligge med føttene opp når det sover. På Oth justeres sittedelen med reim på ryggen, virker ikke så behagelig for ryggen til barnet? Ew har ståbrett og reisebag.Begge er sikkert gode å trille og er lette.

 

EW mot Tfk:

Ew er mange kilo lettere enn tfk. Ew er 9 kg, det er viktig for trillekomforten. Også i forhold til bekkenløsning. Easywalker er mye lettere å legge sammen. Renere design. Tfk ser ut som en sportsjakke og det er ikke helt meg. Må ha noe som ren rent og enkelt. Ew virker mer holdbart uten plastikk på hjulet og fotstøtten.Ew har romslig bag.

 

Jaja dette var bare noen synspunkt fra ei som har brukt mye tid på å kjøpe vogn! ew er den beste for meg og også faktisk den billigste, er det ikke ofte slik=)

 

Lykke til med trilleturene jenter. Sjekk www.easywalker.no:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha emmaljunja city cross twin, en veldig fin søskenvogn;) Tar heller ikke så stor plass slått sammen og god plass til begge elsklingene inni;) Har Teutonia MistralS nå og er kjempefornøyd, men moro med ny vogn da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...