Gjest mammatilenprins Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kan ikke tro det og et sted må jeg bare rope det ut;-) Tenk at lille gutten min skal bli storebror! Er så glad:-) Vi prøvde i litt over 1 år med lillegutt og trodde egentlig vi måtte prøve en god stund denne gangen også, men denne gangen klarte vi det på 3 mnd...Juhu!! Foreløpig termin er 14/6-09. Vi gleder oss så veldig, men er også spent på åssen det går med 2 små. Lillegutt er jo såvidt over 2 år når knøttet kommer....
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulere så mye med spiren
Bebés'ilvousplâit Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så mye med ny baby på vei! 2 års aldersforskjell går nok bra, vil jeg tro. Mange, mange har jo klart det før deg :-) Og tenk så mye glede de vil ha av hverandre i oppveksten!
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Gratulerer så masse!! =) Selv har jeg 2 år og 3 mnd mellom mine, og synes det er akkurat litt masse. Det går nok godt med den forskjellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå