Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Skal du snart igang igjen? Det var IKKE meningen at du skulle bli igjen her, vi var jo eninge om å flytte sammen??? Dritt altså.. Nå SKAL det funke neste gang. er det noen av legene som kan si noenting om hvorfor de tror det ikke funker med dere? Merkelig det der altså, det må da være noe man kan gjøre?

Jeg har det bra, bortsett far at det kom blod på papiret da jeg var på do på tirsdag. Mistet liksom helt motet, men siden det ikke har vært noe mer satser jeg på at det går bra. Bare litt over en uke til UL nå, så da kommer dommen.

Håper virkelig du lykkes neste gang, ingen fortjener det du går gjennom.

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra med meg. Har en ukes ferie nå og det blir deilig! Skal hjem til foreldrene mine og ble skjemt bort :) Hehe... Bare en halvtime til vi må dra til flyplassen.

Og hvis syklusen er i rute denne måneden (noe som aldri er sikkert) forventer jeg el denne uka :) Hehe... Nei, jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet at vi skal klare det på egenhånd uten IVF. De sier jo at det ikke er noe galt med noen av oss, så en dag må jo mirakelet skje her også :)

Blir spennende å høre på din UL om det er en eller to spirer der :) Håper jo at det er to jeg da :)

Men da tar jeg ferie fra jobb og bim, men ikke helt fra babylaging da :) Vi snakkes!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...