♥Irbeni♥ Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hei hei.. Har vært inne å sedd etter dæ.. E så spent på kor det går?????
Solbe Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Hei!! Koselig å hør fra dæ Har mest bare vært innom og kikka i det siste. Jo, her går nu dagan, men begynn å kjenn at det slit på nu. Første uka gikk utrulig bra, syns æ Prøvde å ikke kjenn etter nå, men det e ikke like enkelt nu... Går rundt og kjenn etter de minste tegn og det veksla veldig mellom dårlig følelse og god følelse! E på dag 10 nu, e spent! Korsn går det med dæ?? Har tenkt masse på dæ
♥Irbeni♥ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 Åh kor spennanes Kati har du testdag??? Æ heia på deg å trur det hær bære går godt Her går dagan egentlig vældig bra, det e værst de første dagan men så resta man det av seg og ser fremover mot neste forsøk.. Så æ håpa å få ta mett siste forsøk i jan/feb. Ellers så har vi tenkt å spis den her vitaminkuren som e anbefalt. Sånn at vi føl at vi prøva alt sjøl og.. vi gjer ikkje opp ennu nei Ha en fin lørdag! Klæm
Solbe Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Så godt å hør at det går greit med dæ!! Ska ta blodprøve på fredag og så får æ vel svar en gang over neste helg. Bi nok ei lang uke dette, men får bare smør mæ med tålmodighet!! Blei litt nysgjerrig på den vitaminkuren, ka e det slags kur??
♥Irbeni♥ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 Hei igjen! Går det bra med deg? E sååååå spent å hør om du har testa???? Huff e jo så spent å nervøs på dine vegna... Ser overfor at du spurte korsjen vitamina... Det står om de her inne.. Det e bl.a C og D vitamin, sink og selen... Å masse anna bra. Det e nu verd å prøv, kanskje man får bedre egg og befruktnig som gir oss egg på frys i værtfall Ellers så driv æ ennu å tar Fragminsprøyte (blodfortynnende) De får ikkje kroppen min på rett kjør igjen etter det her æ har vært i gjennom. Så nu e det 10 daga til med stekking.... Huff! Men e ikkje skremt, gleda meg bære til å kan ta fatt på det siste forsøket..
Solbe Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Hei!! Det går bra med mæ Uka har gått ganske fort med noen gode daga, andre litt meir slitsom og bare gruble, gruble... Men, nu begynn det jo snart å nærm sæ at æ kan få et svar!!! Det ska bi godt:) Enig, absolutt verd å prøv en vitaminkur, det e jo så mange ting som har innvirkning på den her forunderlige kroppen vårres. Æ gikk ei stund til fotsoneterapi, har litt trua på det og. Ikke nødvendigvis bare i forbindelse med ivf, men mange ting. Ho æ gikk til hadde hjulpe mange på veien til å bli gravid:) Så dumt at du ennu må ta Fragmin. Æ va så heldig og slapp unna med de ti dagan, så va prøvan grei. Man bi lei av å stekk! Kor godt å hør at du ser frem mot nytt forsøk! Det bi spennanes:) Bi det over jul??
♥Irbeni♥ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Huff... Nå venter jeg i spenning her Har du testet??? Krysser alt jeg har og håper!!!!!!!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Solbe, jeg er også spent på hvordan det har gått med deg? Vi hadde jo et ganske likt behandlingsforløp, men fare for overstimulering og blodfortynnede sprøyter. Men meg gikk det ikke så bra, testet negativt og fikk mensen i dag. Fryseforsøk neste! Irbeka, er det bra med deg da? Fikk med meg at du også var overstimulert, håper kroppen har kommet seg i gjenge i gjen. Når er du klar til å starte opp igjen? Har tenkt litt over dette med overstimulering; det kan jo ikke være optimale forhold i livmoren når man må gå på blodfortynnede sprøyter, det kan vel føre at blodgjennomstrømningen blir for dårlig slik at egget ikke fester seg? bare noen tanker... Klemmer til dere
Solbe Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Hei begge to Irbeka og Turva!! Jeg har vært litt passiv her inne i det siste, men nå kan jeg fortelle den gledelige nyhet at jeg er gravid:) Testet selv positivt på hjemmetest men turde ikke tro på resultatet før jeg fikk svar på blodprøven. Fikk svar på den på mandag, men også etter det har jeg gått rundt og vært veldig bekymret og ikke klart å slippe gleden løs. Nå skal jeg prøve å ikke bekymre meg så mye og glede meg over det utrolige som har skjedd!! Vi har jo vært så utrolig heldige og er så takknemlig for det! Føler veldig med dere og alle andre som det ikke gikk bra med denne gangen og ønsker og tror at dere skal lykkes av hele mitt hjerte!!! Mange lykkeønskninger, varme tanker og klemmer til dere!!!
Alid@ Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Hei Solbe! ønsker å takke deg igjen for svar tidl. og gratulerer så mye med positivt svar:) Har du hatt forsøk i Tromsø? (om jeg husker rett..) Har selv hatt behandlinger der før vi bestemte oss for å ta videre forsøk privat. Ønsker deg masse lykke til!
Solbe Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Hei og tusen takk!! Ja, har hatt forsøk i Tromsø. Det var første forsøk så vi har jo vært utrolig heldige:) Hvor får du behandling nå?? Masse lykke til med forsøket!!!
Alid@ Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Ja dere har vært kjempe helddige som har lykkes på 1. forsøk. Skjønner godt at du er litt nervøs for det trur jeg det er mange av oss som holder på med ivf vil bli ved positivt svar for det er jo en lang vei å gå. Men dere har jo kommet et stykke på veien og det kommer helt sikkert til å gå fint. Krysser fingrene for dere:) Er nå hos Hausken. Ønsket å bytte for å få litt fortgang med hensyn til at endo og tid er viktig. Vi hadde endel diskusjoner i Tromsø om videre beh. om jeg burde opereres på nytt og dem var veldig i tvil hva de skulle "gjøre" med oss. Eller synes jeg de er kjempe flinke og veldig trivelige i Tromsø
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 25. oktober 2008 #13 Skrevet 25. oktober 2008 Nææ, så hyggelig da Solbe :-) Gratulerer så mye, nå ble jeg glad gitt Tenk at dere skulle lykkes på første forsøk da, det er jo bare helt utrolig. Lykke til videre, dette går nok bra! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå