smiley75 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Del Skrevet 11. oktober 2008 Begynte uka med høy feber (39,5), og etter et par dager tok jeg kontakt med legen - for jeg skjønte at det var noe mer... var hos legen på torsdag og det var nok en halsinfeksjon fikk jeg beskjed om - fikk pencilin som var ok når jeg var gravid... Feberen forsvant da etter ett døgn - men ellers er det ikke mye å skryte av... formen er SLAPP, jeg svetter som en gal, halsen føles som en stor og sår klump full av slim som hverken vil opp eller ned... Nesespray hjelper ikke..... nå er det lørdag og i stad ringte jeg til legevakta - fikk til svar at det var mulig jeg hadde fått feil pencilin (for den jeg hadde fått var veldig generell) - men at jeg måtte være tålmodig og heller ta kontakt med min egen lege igjen på mandag!!!!! Vondt i ryggen har jeg også av all denne senge - og sofaligginga....... - og at det går så mye dårlig og kjedelig på tv hadde jeg ikke drømt om i min villeste fantasi!!! Nei - håper jammen jeg kan få noe som virker til mandag og jeg kan snart være tilbake i mitt tempo igjen!! Bare ett lite hjertesukk fra min kant.... God helg alle "medsøstre". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138880198-syk-og-sliten-og-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #2 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Uff, jeg føler med deg. IKKE noe kult å ligge slapp og dårlig når man i tillegg har de andre obligatoriske plagene... Jeg går også på penicilin, da jeg har fått brystbetennelse av alle ting! Trodde ikke vi gravide kunne få det, men joda... Er ikke så slapp lenger jeg da. Men det blir ikke den mest aktive helga på meg heller. Håper å få sett noen fine filmer, he he! God bedring til deg og ha en fin helg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138880198-syk-og-sliten-og-lei/#findComment-138880288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå