Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg vil anbefale boken the secret eller hemmeligheten som den heter på norsk. Jeg leste den når jeg var veldig deprimert og den gjorde sånn at jeg fikk et annet syn på ting. Og hvordan jeg ser på andre. Etter å ha lest den et par ganger ble jeg mer bevisst og depresjonen gikk over. Den har hjulpet meg veldig mye så håper den kan hjelpe andre også
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har ikke fått lest den enda, men har veldig lyst. Jeg så på Oprah i fjor våres og da hadde de to episoder om denne boken. Lærte mye av det og det virker, helt klart. Har testet det ut og jeg er nå utrolig lykkelig. Var midt i en seperasjon og nå har vi funnet tilbake til hverandre og venter vårt første barn sammen. Har aldri vært lykkeligere enn jeg er nå:-))))) Det er snakk om å endre tankene sine og fokusere på det positive. Støtter denne tråden:-)))))
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Takk for tipset! Jeg har faktisk den boken liggende her.... Skal jammen ta meg tid til å lese den nå! : )
Athina' Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har boken og har lest den, og jeg har sett filmen, og det er mye sant i det som står. mener med det at vi er så flink til å fokusere på det negative og forventer negativitet og da sender vi ut det, og får selvsagt bare det tilbake. Men klarer man å snu det til det positive så er det helt utrolig hva man får tilbake :-) Sjekk ut denne, der ligger også filmen så man kan se den på pc'n :-) http://thesecret.tv/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå