Gå til innhold

ordinær ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på når dere har fått innkallelse til ultralyd dere som har termin rundt 5 mai....jag har fått time 4 desember..synes d er litt sent, men d er kansje ikke d da....morsomt å høre når dere andre skal..

Skrevet

Jeg har termin ca samtidig som deg, har ikke vært hos legen ennå så har ikke fått innkalling ennå, så vet ikke når jeg får.

Men ordinær ultralyd er normalt i uke 18-20 om jeg ikke husker helt feil, er rundt de ukene der i allefall.

Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg, 5.mai, og har fått time til ordinær UL 21.november. Jeg synes kanskje det er litt tidlig jeg da, så skal høre om å få byttet den. Er bare 16+5 dager da.

Skrevet

Jeg har termin 4.mai og fått UL-time 1.desember, så vi er jo ca likt!

Skrevet

Hei... normal ul er uke17-19 så du var ikke så langt unna, hehe

Skrevet

Jeg fikk 10 desember! Det skal bli så kos å ta med bilde av bebisen hjem til jul!

Skrevet

Hei,

Vi har termin 30 mai og skal på ultralyd 23 desember..... Litt rar dato. Håper alt er bra!

Skrevet

så nær, så nær

Sist så fikk jeg i uke 19, å så ble hun som skulle ta testen sykemeldt, så fikk ikke får i 21..... da var jeg skuffa da. Men skjønner jo at folk blir syke, men var veldig bittert fordet.

De ringte 5 minutter før vi skulle dra.

Skrevet

Termin 8. mai og ordinær ultralyd 8. desember, så vi er vel også ganske likt. Det er i uke 19, så det er nok normalt.

Skrevet

jeg har termin 7.mai,og fått innkalling den 4.desember :) blir spennende.. stod i brevet mitt at man ble innkalt mellom 17-19 uker..

Skrevet

Hei, jeg har termin 1. mai og fått innkalling til ordinær UL 27 november. Gleeeeder meg!

Skrevet

Jeg har termin 4. mai og jeg har fått innkallelse til ultralyd den 4. desember. Skal i mellomtiden på en UL om en uke (privat) - Gleder meg! :D

Skrevet

Jeg har termin 1 mai i følge kalkulatoren her inne, men i følge legen har jeg 28 april. Jeg bestillte selv UL i uke 5 eller noe, når jeg søkte på fødeplass - og da oppførte jeg 1 mai som termin. Jeg fikk time til UL 01.12. Så jeg tror du ligger veldig bra an når det kommer til tid jeg:)

Skrevet

Jeg gidder ikke søke fødeplass, det tar legen min seg av, siden jeg denne gangen velger å føde på det nærmeste sykehuset.

Sist søkte jeg vel fødeplass i uke 30 eller noe, fastlegen hadde søkt på nærmeste sykehus, men jeg fant ut at jeg heller ville føde på et annet et.

Skrevet

Gleder meg så utrooolig til det er begynnelsen av desember og vi skal på UL... Blir så kjekt! SÅ blir det diskusjon over jente/ guttenavn i jula tipper jeg, for mange får vite kjønnet på UL i uke 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...