MammaMia=) Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Vesla har amma meg til blods på den ene puppen, så må pumpe den, klare ikke amme der nå. Men er det greit å gi henne den melka eller skal jeg bare kaste den ettersom det kan være litt blod der.. Er ikke mye bare snakk om kansje en dråpe i ammeinnlegget etter amming eller hvis jeg får spreng..
Ninemi Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg slet med akkurat det samme og da sa jordmoren til meg at det ikke var farlig at hun fikk litt blod fra meg med i melken. =)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 det skjedde på sykehuset til meg og. Jordmora sa det ikke var farlig for de små, men ble det mye kunne det bli litt kvalmt. Så jeg ga pumpemelk fra den puppen, for da kom det neste ikke noe i melka.
mamsen=) Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 jeg blødde også litt på den ene puppen i starten, men det eneste som skjedde var at tuppa fikk svarte prikker og masse slim i avføringa! ringte helsesøster med en gang (skikkelig nervøs førstegangsmor vettu, hehe) men det var ikke noe å tenke på, det betydde bare at hun hadde fått i seg blod. gikk over etter et par bæsjebleier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå