2hærligegutter Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 la ut et innlegg her om onsdagen, om å ta opp Sebastian. forstyrre litt på rutinen hans, for å få han til å sove lenger enn 5-5:30. Det har gått kjempe fint. På onsdag tok jeg han opp kl 23, og da våknet han igjen 2:30, sov til 7 Torsdag var det kl 23:30 og 2:30 sov til 7 I går var det 24 og 4:15 og hørte han ikke før 8:10 Han hadde nok hvert våken en stund da. Og ikke hadde jeg forventet dette. Mitt håp med å gjøre dette var at han skulle bli klar for å starte dagen 7-7:30 sammen med oss andre. Så det blir spennende å se i natt da, da skal kl være 00:30, forskyver litt hver dag slik at han ikke skal få det som vane, og så håper jeg at jeg til slutt har havnet på kl 7 uten at han begynner å krangle. Han skal jo i teorien klare seg uten natt mat nå
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 oi, spennende:-) Hold oss oppdatert om en stund og lykke til videre:-) hadde vært delig med en hel natts søvn snart her også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå