Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hvor lenge varte deres TR etter utskraping? Fikk min tilbake etter ca. 24 dager etter jeg begynte å blø, (hadde utskraping en uke etter jeg begynte å blø). Denne kom helt uten forvarsel (er vant til vond rygg o.l tre dager før) blødde en del første dagen med koagler, og har hatt "rester" i nesten 2 uker etter dette? Flere som har hatt det lignende??
*Hønemor81* Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Min kom 40 dager etter SA (jeg hadde ikke utskrapning) men fikk heller ingen symptomer først (pleier ALLTID å ha oppblåst mage). Men den varte allikevel helt "normal" lengde for meg på 5-6 dager med spotting de to siste dagene. Det gikk 39 dager til siste mens, og også denne gang kom tanta helt uten symptomer på forhånd. Nå prøver vi igjen, men aner jo ikke når EL er, så har begynt med EL-tester på dag 15 i syklusen..
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg fikk mensen på dag 31 etter utskrapning og den varte i 3 dager. Jeg blødde mindre enn normalt vil jeg si... Jeg hadde ingen symptomer på at mensen skulle komme, men det har jeg ikke til vanlig heller da. EL dukket opp på dag 15 etter TR. Legene sa til meg at første mens etter utskrapningen kunne vare lenger og være litt kraftigere enn normal mens. For meg så var det helt motsatt, og jeg var litt bekymret. Jeg har dog vært til innvendig ultralyd etter dette og alt så helt fint ut så for kroppen min var det nok da helt naturlig at mensen var slik den var. Det er nok veldig forskjeller for hvor raskt kroppen er tilbake i rute og hvor lenge/mye man blør.. Men hvis du er bekymret så ring legen og be han sjekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå