Gå til innhold

gjort alt man ikke skal gjøre

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Du er nok ikke alene om å få litt hetta og tenke på alt man ikke skulle gjort som gravid. At du har gått på prevensjon har hvertfall ingen betydning-snakket med en gynekolog om dette. Jeg ble nemlig selv gravid etter å ha tatt en angrepille (som jo er en p-pille i sterkt format):) Rått kjøtt er vel heller ingen krise-vi bor i Norge og sjansen for å få farlige bakterier er ikke særlig stor, tror jeg hvertfall. Hør med legen din! Det er hvertfall ingen grunn til å ta abort. Og røyke er det mange som gjør, og ikke klarer å slutte vert. Ikke helt optimalt selvfølgelig, men man lever ikke i en perfekt verden:)

Selv pusset jeg opp et par møbler et par timer med oljemaling og vasket hendene i witesprite etterpå. Selvfølgelig ikke helt ideelt, men legen min sa at alt med måte. Hadde jeg stått i oljedunst i mange timer hver dag, og hadde du røyka 40 sig hver dag-IKKE BRA.

Håper ikke disse tingene du bekymrer deg over får deg til å ta abort-for det er det virkelig ingen grunn til. Hvis barnet er ønsket fra før av da...

Ønsker deg masse lykke til!

Hilsen en som heller ikke skulle vært gravid, men som er veldig glad for livets uforutsigbarheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...