Gå til innhold

Hva gleder vi oss til?

Anbefalte innlegg

For tiden gleder jeg meg til den nye platen til Marit Larsen kommer på mandag.

Så gleder jeg meg til å reise til Paris på onsdag (skal studere der i to måneder).

Og selvfølgelig til den offisielle ultralyden 17. november! Og til å kjenne liv og se magen vokse!

Hehe... gleder meg tydeligvis mest til alle babytingene :D

Har dere også småting dere gleder dere til?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138878880-hva-gleder-vi-oss-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til tidlig UL onsdag 15. oktober, og til rutine UL 18. november=) Og til magen begynner å vises!

Klarer vel egnetlig ikke å tenke på noe annet enn den lille spiren i magen min=)

Gleder meg til to eksamener i neste uke er overstått da=) tirsdag og fredag...skal bli godt det ja!

Når har du termin Kickie? Ser vi har UL nesten samtidig...

Har termin 22. april. fikk den også bekreftet på tidlig ul da jeg var 8+4=)

Jeg går fengselsskolen nå. Er i praksisåret, så jeg er litt spent på hvor lenge jeg kan jobbe med innsatte. Regner med det begynner å vises på magen ganske snart...

Hvordan synes du det går å studere mens du er gravid? Hvordan er siste året på master lagt opp? Er det mye obligatorisk oppmøte på skolen, eller går tiden til masteroppgaven?

Jeg gleder meg til ekstra UL 24okt. Gleder meg til å se at alt går bra, for det skal det gjøre denne gang!:)

Gleder meg til å kjøpe babyklær, og innrede barnerommet.

Hehe, ser jeg gleder meg mest til babytingene jeg også...

Gleder meg til jul gjør jeg også (litt tidlig kansje men... )

Kickie: så kjekt å se deg igjen her inne, hadde ikke sett deg på et par dager... :)

Studeringen går greit. Vi har ingen fag det siste året, jeg skal bare gjøre forsøk og skrive oppgave, så styrer for det meste dagene litt selv. Men merker jo at jeg er ganske ufokusert i forhold til tidligere, så ting tar tid. Og så hadde jeg også en sykemelding på to uker fordi jeg var så kvalm. Men det gav seg heldigvis etter 10. uke.

Ja, må være litt risky å jobbe på fengsel når man er gravid. Regner med du ikke jobber med de "farligste" men alikvell. Hvordan gjør du det med studiene når du ikke kan jobbe i fengselet lenger da? Må du ut i permisjon så tidlig da?

Annonse

Jeg gleder meg til jul! *< :) > De to ultralydene jeg skal på før jul. Gode dager uten kvalme som jeg kan kose meg med barna. :) Shopping av julegaver. Oppussing, dvs. når vi er ferdig med soverommet vårt. Få større gravidmage. Mest av alt å være sammen med familien.

Så fint at du styrer dagene litt selv. Er godt det... Ja, jeg er litt ufokusert til tider jeg også. Mye å tenke på=)

Jeg jobber på en litt roligere avdeling enn ellers. så det går fint i jobben enda. Permisjon er jeg litt usikker på. Vet ikke helt hvordan det fungerer i forhold til den jobben jeg har. Men jeg kan jo ikke jobbe der når magen begynner å vises godt, det synes jeg er for risikabelt. Skal sette meg mer inn i det etter at jeg har vært på neste UL. Vil se at alt vokser som det skal først...

Det jeg gleder meg aller mest til (etter ul førstkommende onsdag) er å shoppe=) begynne for alvor å kikke etter babytøy, seng, og alt annet babystasj=)

Jeg gleder meg til å få hilse på babyen til et vennepar. Hun ble født på mandag, og de kommer nok hjem fra sykehuset i morgen. (Akutt keisersnitt) Håper de er i form til å treffe oss i løpet av helgen! Gleder meg også til å kjøpe presang til den lille!!!

Jeg gleder meg veldig til ultralyd om to uker! (Har ikke vært på tidlig ul denne gangen) Er SÅ spent på kjønn - selv om jeg tror ganske sikkert at det blir en gutt til... har to av den sorten fra før, så det er vel det vi kan lage ;o)

Gleder meg også veldig til jul! (Men er småitrritert på butikker som må feire jul halve året...de kunne ventet MINST halvannen måned med å sette pepperkaker og julemarsipan i hyllene!) Jeg jobber i barnehage, og der er desember hektisk, men fantastisk! Gleder meg også til å følge forventningene til mine egne små i tiden frem mot jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...