solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har kjøpt meg grønn kjole og skal kle meg ut som tingeling, men må jo ha vinger(helst grønne) hvor får jeg tak i det??? Bor i Vestfold, og har dagen i morgen som vi kan bruke på tur/vingehandling...
Skravlefruen med huleboer Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 hobby butikk, eller barneavdeling på hm (da må du kanskje sy reimene selv)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=020951 (englevinger)
skorpionfruen Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Vi kjøpte noen nydelige vinger i barneavd på HogM. Men det var den siste de hadde der og den var rosa så jeg aner ikke om den kom i flere farger. Var hvertfall veldig Tingeling
Skravlefruen med huleboer Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 På panduro selger de også (garantert!) grønn spray - så får du farget dem grønne. Sikkert lurt å gjøre det en stund i forveien - slik at fargen herder seg og ikke smitter av på festvertinnens hvite stoffsofa ;-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Kjøp litt kraftig ståltråd, og grønne strømpebukser (sånne tynne), så former du vinger av ståltråden, og trekker strømpebuksen over, Så kan du kante med noe fint kantbånd. Og ordne med noen stropper. (Kansje samme som kantbåndet)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 he he, hvordan visste du at festvertinnen har hvit stoff sofa???
Skravlefruen med huleboer Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Hihi.. jeg vet alt ;-) *wild guess" :-) Kose deg på fest forresten.. tingeling er søt
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2008 Så bra!!! Takk, er ikke ofte jeg er på fest lenger, så jeg gleder meg veldig =) Og takk for masse hjelp alle sammen =)) Skal sjekke med H&M og Panduro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå