Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Vi kjøpte emmaljunga duo edge, flotte greier det! MEN så måtte jeg bytte til sportsdelen fordi jenta mi er lang og VELDIG aktiv, så det var ikke plass til pose og henne i bagdelen, dyna sparket hun vekk.. Herreminhatt så tung den ble!! Eller så er det jeg som er blitt ufattelig muskel-løs veldig fort! Mannen min nekter å selge denne vogna, han elsker den! Har en carena vogn(sprint), men syns den er litt for åpen nå som regnet og vinden har satt inn på de vestlandske kanter! Så jeg lurer på om det er noen som har erfaring i å kjøpe brukte vogner? Jeg trenger tips til hva jeg må spørre om/se etter slik at jeg ikke blir lurt(har ikke råd til å kjøpe allverdens med vogner heller!!!). Vet dette egentlig hører til på barnevogndebatten, men prøver meg her likevel...
Nætte;mortil2 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Uff da, hørtes skummelt ut siden vi har samme vogna.. Men har kjent på den og tror det ska gå bra for meg iallefall! =) Etter førstemann har vi en Simo sportsvogn som er rett og slett fantastisk.. Den er 100 cm lang og veldig bred så selv store poser og evnt skinn har fått plass uten problemer. Den sov han i i barnehagen så tok jeg den hjem i helgene. Eneste minuset var at den tok litt plass sammenslått pga skjermen. Men skjermen var stor og en av grunnene til at jeg liker vogna. Den er stødig og på fire hjul, så den kan ikke velte. Er ganske lav så er ikke så høyt ned uansett. Store gode lufthjul som er steingode på både glatt føre og slaps og asfalt. Håndtaket kan justeres til den som går. Fotbrettet kan vippes opp og ned relativt enkelt, pluss at det er en liten kant nederst. Men den er såpass liten at skulle snuppa mi bli laaaang og trenge mer lengde, så kan jeg enkelt legge en liten håndduk eller noe lignende der så det blir flatt. Vet ikke om du ble noe klokere av dette, men håper du finner ut av det. Emmaljunga har jo også en sportsvogn som er mye lavere enn duoen,og de jeg kjenner som har den er fornøyde med den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå