Julestjerne08 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 hva synns dere om navnet?..min oldemor het det,har lyst å oppkalle henne. Noen navn som passer sammen med Nicoline enten foran eller bak?
Ophiophagus Hannah Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker navnet, og det er veldig koselig med oppkalling. Noen forslag til dobbeltnavn: Nicoline Andrea Nicoline Alida Sanna Nicoline Lilly Nicoline
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Nicoline er nydelig, liker best skrivemåten Nikoline. Synes det er navn nok i seg selv, så ville bare hatt Nikoline evt. Nikoline Sofie :-)
prebs Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Nicoline er nydelig på begge skrivemåter: ) Jeg synes også Nicoline er langt nok i seg selv, men ville eventuelt hatt et kort navn foran - som: Anna Nicoline Ida Nicoline Oda Nicoline Nikoline Sofie var fint: )
RM79 Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Kjempesøtt!! Hva med: Astrid Nicoline Ava Nicoline Emma Nicoline Maya Nicoline Nanna Nicoline Oda Nicoline
Gjest Siklerotte Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Synes det er altfor mange Nicoline rundt omrking - i hvert fall her jeg bor, og at det ikke burde bli flere, for navnet er ikke pent.
Millima Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Nicoline synes jeg er kjempe fint i seg selv. Du trenger ikke ha noe foran eller bak! Lykke til=D
LilleBitteliten Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Nicoline er nydelig, og i tillegg er det veldig kjekt med oppkalling :-) Jeg syns også at det er penest alene; det er ganske langt og så er det et såpass stødig navn at det er penest alene. Men likte godt Nicoline Sofie:-) Skal likevel prøve meg på noen dobbeltnavn, håper det er noen du liker. Thea Nicoline Sara Nicoline Lea Nicoline / Leah Nicoline Ava Nicoline Dina Nicoline Emma Nicoline Fie Nicoline Vera Nicoline Vilma Nicoline Ylva Nicoline
Anonymmammatil3 Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Beklager,men jeg er ikke så glad i navnet jeg! Er egentlig glad i gammle navn,men av en eller annen grunn greier jeg ikke helt å like dette.... Men jeg synes det er veldig hyggelig med oppkalling! Nikoline er jo ett navn folk kjenner til...så hvis dere liker det..så gå for det! :-)
Anonymmammatil3 Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 ...jeg synes også att det står best alene siden det er så langt!
molino Skrevet 13. oktober 2008 #11 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg liker Nicoline! Event. Sara Nicoline, men ett så stødig og flott navn står definitivt best alene, mener nå jeg da.
Maya_1 Skrevet 13. oktober 2008 #12 Skrevet 13. oktober 2008 Nydelig navn! Enig med de over, navnet står finest alene Evt. et veldig lett mellomnavn, som Nicoline Marie e.l., kanskje du har noen andre å kalle opp etter samtidig.
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 Nikoline er fint helt alene, og en har jo muigheten til Line om en vil det. Sofia Nikoline het min gamle tante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå