Gå til innhold

Hjelpe meg- så hormonell jeg er ...

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal av pipinga i nesen til mannen min !!!! Jeg har nevnt det noen gang stakkar, og han fortjener ikke mer pes nå .. ( er lov å le altså, hører jo selv hvor teit det høres ut hehe ) ..

Andre som har noen sånne filleting de irriterer seg over ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138878196-hjelpe-meg-s%C3%A5-hormonell-jeg-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha... kjenner meg så utrolig igjen. At ikke min kjære har forlatt meg for lenge siden er jo helt utrolig.

Irriterer meg over at han ikke legger ned dosetet etter seg, at han ikke pusser nesen når den renner (at han heller snufser til jeg ber han om å pusse nesen) og en million andre småting. Var virkelig ikke sånn før jeg ble gravid. Men har prøvd å forklare ham at det snart går over :P

Det er heldigvis ikke så ofte han drikker varm kakao, men når han gjør det så skal den ned så varm som mulig selv om han ikke takler varm drikke slik som erfarne kaffedrikkere gjør...

Dermed SLURPER han når han drikker, og etter hver slurk så kommer det en "AHHHH", og så er det ny slurk... For kakaoen skal jo drikkes raskt slik at den ikke blir for kald. ARG!!! he he

Klarer å beherske meg, som regel, men det er like før jeg sprekker. Jeg har sagt det til han at det kun er god selvbeherskelse som gjør at jeg ikke eksploderer! Men jeg tror ikke at han tror på meg om hvor ille det faktisk føles...

• 2 uker senere...

Hormoner, hva er det? Jeg merker ingenting jeg. Seriøst. Tenker noen ganger at graviditeten blir brukt som en unnskyldning for å kunne kjefte og smelle. Er jeg helt på jordet? ALLE jenter er vel ikke hormonelle når de er gravide? I såfall er jeg helt alene..

Kanskje ikke alle merker noe til det, men jeg merker stor forskjell på når jeg er gravid og ellers. Sikkert ikke alle som er det, så du anonym er jo heldig.

Men nå skal det sies at det kan jo hende formen har litt å si også. Jeg er konstant kvalm og forferdelig sliten, så kanskje lunta er litt kortere enn ellers..

Og mennene er ganske forståelig for alle forandringer som skjer i kroppen ved ett svangerskap, så tror ikke de tar det så alvorlig.. I hvertfall ikke min mann.. Men det er jo bare teite bagateller som jeg sa i hovedinnlegget også fra min side,, som piping i nesa, så man kjefter og smeller ikke akkurat av den grunnen... Men rart med det, at man ellers ikke pleier å merke noe, og nå piper det som reine fløyta hehe..

Lykke til videre :)

Annonse

Jeg var ikke hormonell i min 1. graviditet og ante ikke hva det var. Men gud hjelpe meg så hormonell jeg var etter fødselen, uten å forstå det var hormoner. Satt og grein for alt og ingenting plutselig. -humørsvingninger på topp!

I denne (2) graviditeten har jeg til nå sittet 2 mnd over do og herregud så hormonell. Har kjeftet og smelt i ukesvis. Den ene gangen klikket det for sambo og sa jeg bare kunne flytte om alt var så gale! Heldigvis varte det bare noen uker så ble jeg normal igjen (tror jeg da). Det må også sies at jeg normalt sett er en veldig stille og rolig person som tåler litt for masse før jeg gir beskjed. Så det merkes fort når jeg plutselig gir beskjed om Alt jeg mener! Tror kvalmen og all oppkasten var mye skyld i irritasjonen.

Håper jeg har tatt det hormonelle nå før fødselen og slipper unna etter fødselen for de hormonene var grusomme.

Lykke til videre i graviditeten, med eller uten hormoner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...