Lovehearts Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 har prøvd å bli gravid nå i 12 mnd. ble gravid, men mast i uke 4, i juni. har så utrolig lyst til å bli gravid. er ingen som vet i familien at vi sliter sånn. fikk med fra søsteren til samboeren min at hun skal ha baby igjen. 19 uke på vei. eg begynte å grine. gleder meg jo masse på hennes vegne, men vil så gjerne ha selv. går på skole, og har liksom ingen jeg kan snakke med om dette. samboeren min syns jeg er litt teit og ikke gleder meg på hennes vegne. men seff gjør jeg det. så da kan jeg ikke snakke med han om hvordan jeg føler meg. Var sikker på at jeg var gravid inntil i går, var gått 48 dager siden mens, og tenkte jeg skulle vente til søndag før jeg testa. men så kom mensen i går, og meld om at hun var gravid idag. ble helt knust da mensen kom. uff, er liksom ingen som forstår hvis de ikke vet hvor fælt det er å ikke bli gravid..... blir helt gal i hodet av all prøvingen. har skikkelig bryst spreng og hele pakken, fordi eg innbiller meg symptomer. siden jeg går på skole er jeg flink til å tenke på andre ting, men det ligger jo allitd i bakhodet... tenk hvis jeg er gravid...... Håper noen har noen trøstende ord til meg. hilsen en som har tårer i øynene.
Dodlimammatil2 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei kjære deg! Jeg vet så veldig godt hva du tenker og hvor vondt det er i perioder... en blir glad på andres vegne men samtidig får en skyldfølelse fordi en er misunnelig. Det er helt normalt å føle det slik. Forstår godt at du ble skuffet da mensen kom etter så lang tid... men nå kan du begynne å tenke på utredning. Ofte er det greit å komme i en slik prosess, for da overlater du litt av "tenkingen" til legene. Greit å begynne med en undersøkelse for å se om det er noen åpenbare grunner til at det ikke har klaffet eller om det bare er uflaks. Jeg ønsker dere masse masse lykke til videre, vi lever heldigvis i et land hvor legene kan hjelpe til med ganske mye, og kanskje små enkle grep er det som skal til for at du blir gravid :-) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå