sinda Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Blir litt forvirret, var sikker på at det ikke gikk med fryseforsøk denne gangen heller, 1 egg. På rd 8 kommer det litt blødning,brunt, skikkelige mens smerter på ene siden som varer tre- fire dager. Rd 12 viser hcg i blodprøven 7, hadde da tenkt å slutte på medisinene, men fikk beskjed om å fortsette til det sjekket med en ny hcg prøve. Rd 16 er det hjemmetest, tenker det ikke er vits å ta den, men klarer ikke å la vær. Så tar både rd 15 og 16 og med digital og begge viser gravid. Så er veldig usikker, hcg må jo ha steget, men......klarer ikke å glede meg pga. hcg som var alt for lav.
nina er gravid;) Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Å..håperdet har gått bra..i samme sitvasjon vi..jeg begynte å blø ..rugedag 8..er på 10 nå...å blør litt ennå..håper det blir posetivt for deg..kansje jeg får teste alikevel....lykke til
turteline Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Hei du Hvilke medisiner tar du og hvor mye tar du. Jeg har satt inn to tin egg, og er på rugedag 12, har testet negativt men blør ikke. Jeg er skikkelig usikker på om jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå