Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Finner bare fra str 80 og oppover. Snuppa kommer jo til og svømme i de.
mai mammaen til to Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 sjekket reflex? ev lindex sitt? du kan jo ev kjøpe vanntett dress da.. jeg har kjøpt reima dress i 74 som mini skal ha utover vinteren. den er helt vanntett.og god og varm
Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Sjekka Reflex på nett. Hadde bare fra str 80 og oppover. Fikk tips om at det var greiest og kjøpe todelt. Så prøver og finne det.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 jeg mener å ha lest at lindex sitt starter på str 74. Men dersom du spør på skravle, så vet jeg at Rutletutt sleit med å finne regntøy i str 68, og det var mange som hadde forslag til henne om hvor hun kunne se etter.
En trist mamma Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har en utedress fra Reima. Ikke så tykk, men god plass til og kle på sønnen min godt. Den er vantett og fungerer veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå