Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Til disse små?? De 4 mnd glassa er jo rundt 130g, og fra 6 mnd er de vel rundt 200g. Er en middagsporsjon liksom et sånt glass da??
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 fra jonas bynte å spise middag så har jeg gitt et halvt glass, men gir da også frukt etterpå. vann til. et glass holder altså til 2 måltid. er vel 190 gram i et 6 mnd glass tror jeg. kunne helt sikkert gitt hele, men fordi han foreløpig er fornøyd med bare et halvt+frukt så gir jeg det.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Min Lukas spiser ett middagsglass (6mnd glass), jeg gir så lenge han gaper, når han mister interessen stopper jeg. Men stort sett går hele glasset ned. Mulig fordi han alltid tuller med lunchen, får i han nesten ingenting, så da er han veldig sulten til middag.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2008 Oki.. har akkurat begynt med de 6mnd glassa, så han skal få bli vant med smaken og konsistensen først.. Spiste vel rundt et halvt glass i går.. Jeg gir også så lenge han gaper, men han vil gjerne spise fort, så prøver å roe ned tempoet så han skal få i seg det han faktisk trenger- og ikke bare blir sprengmett på lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå