Gå til innhold

Dere som alltid ser på Charterfeber... Hvor gammel er hun Line som Svein dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

26 ;) vokst opp sammen med henne... hehheh

og hu har vel en datter på 5-6 år tenker jeg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Aaah, hehe... Morsomt program dette her! Må jeg begynne å se på litt oftere! Går det hver fredag?

Skrevet

tror det går som regel på tirsdager... mulig dette er reprise...

ihhihihi hun viser seg fra en rolig og behersket side på skjermen må man si hihih

Skrevet

bacardi razz og kirkergårder! makan. heheh

Skrevet

Det går vel egentlig på tirsdager, og så blir det sendt i reprise idag.

Skrevet

heeh kunne skrevet en roman om line,men det går vel mest på personhets og det ekke pent;)

Skrevet

Åh...de er jo et utrolig sjarmerende par=)

Skrevet

Dette er vel bare nok et stunt fra hennes side for å få litt ekstra oppmerksomhet.. for tror ærligtalt hun ikke er der for den store kjærligheten hehe.

Skrevet

fy fader, dette er bare pinlig joooo.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det er jo dødsmorsomt!! Jeg lermeg ihjel her jeg sitter! Har ikke sett det så mange ganger, og det blir så langt tid mellom hver gang at jeg glemmer hvor morsomt det er!! Hahahaha... På kirkegården og såå lei seg - sjarmerende folk dette her! Hihihi... Når på tirsdager?

Skrevet

hehheh du tror det ja? begynner å bli lenge siden folk har snakka om henne nå ja;)

husker du slosskampen?

Skrevet

Hehe ja hvem kan vel glemme det.

Og ja det er så tragikomisk at jeg må le jeg også.

Noe mer harry finnes vel ikke enn den type folk på charterferie! :P

Skrevet

omg, det er greit å ha hår på ryggen altså men det går jo ann å stusse håret som stikker ut av den stygge hvite t-skjorta daaa.

Skrevet

sikle

jeg kan fri til deg via charterfeber neste år!! how bout that. det er vel "romantisk" nok... høhø!

Skrevet

Er vel ikke et menneske på Lillehammer som ikke vet hvem hun Line er hehe:)

Skrevet

hihhii tenk lille line slå ned noen....

hihihiihihih enkelte på dden serien burde hatt med seg støttekontakt,,,tenker på de gutta

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehe, han var jo deilig da! Akkurat den type mann jeg liker;)!! Får se om jeg finner han på gulesider.... Men nei - ikke charterfeber da! Hadde jeg dødd om noen hadde gjort - eller om noen jeg faktisk kjenner hadde blitt med på det programmet! Dessuten skal jeg jo flytte ut av landet, og da har jeg jo ikke tilgang på Charterfeber=(

Skrevet

alle på lillehammer vet hvem hun er ja... ja forresten line og shila... ihhiihih

Skrevet

Å ja, så DU vet også hvem Line er... Hmmmm da vet jeg hvor du kommer fra, for jeg vet også altfor godt hvem hun er. Og hun finnes nok ikke interessert i Svein i det hele tatt. Nok ett stunt som du også sier. Datra hennes er 4 år mener jeg, ihvertfall yngre enn jenta mi og hun er 5 år.

Vil heller ikke kommentere henne sååå veldig mye mer her inne, da det ikke er særlig positivt dessverre.

Skrevet

Skal du flytte? Men da må jeg jo være med da? Jeg tenkte mest på at vi meldte oss på charterfeber sammen jeg da vettu!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...