jøranm Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 er det dyrt med sånn assistert befruktning :?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Man må selv betale inntil kr 15 000 i egenandel på medisiner. Det som kommer over det beløpet får man refundert fra NAV. I tillegg kommer kr 1500 pr forsøk (i alle fall på Rikshospitalet).
forsøk2 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har fått beskjed om at det er 15 000 i egenandel på medisiner, og at en får igjen det som kommer over fra NAV - maks 3 runder med medisiner pr barn. Vi er over 38 år og må betale alt selv for behandling på privat klinikk - betaler 42 000,- for pakke med 3 forsøk på Medicus. I tillegg kommer reiser og opphold ved uttak og innsett.
jøranm Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2008 ok takker for svar har dere prøvd lenge og ikke vert gravid , eller ho som eg er i lag med var gravid en gang men mista men det er en del år siden.
jøranm Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 hei takker for svar men har dere vert på veg før til og bli gravid, eller strevd og ikke fått noe, ser ho som eg er sammen med ho ble gravid en gang men mista , og der er noen år siden og etter det er det inngen anntyning
*-* Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Det er ikke så godt å si, hvert enkelt tilfelle er jo forskjellig. Men i og med at hun har vært gravid en gang før så tyder jo det i alle fall å at hun kan bli gravid og at tette eggledere sannsynligvis ikke er problemet. Men ellers kan det jo være uregelmessig eggløsning, dårlig sædkvalitet eller andre ting. Dere må kontakte lege for henvisning til fertilitetsutredning, slik at dere finner ut hvilken behandling som er best for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå