Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 hei eg er ein som er 26 år har fått diagnosen lettere sykysk utviklingshemmet men vill ta en test oss noen som driver med slike tester , har hatt store gennerelle lærevansker, lurer på om det er noen som har råd til hvordan eg skal klare bil lappen :?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan be legen din henvise deg til psykiatrien for testing av det du vil ha testa, eller det som kan testes for å finne ut det du vil ha svar på Vet ikke om biltilsynet(der en kjører opp til lappen) kan hjelpe deg. Kanskje? Bra du vil oppnå nye ting:) Tror du selv det er mulig å ta lappen og å være i trafikken som sjåfør, for deg?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 ja eg kjører jo bra men er teorien eg sliter med, fungere egentleg normalt , men det er teori eg slit med, har prøvd det meste egentle er ikkje sikert eg klarer teorien, da får eg ta det sånn som det er . sliter og med og skaffe fast jobb, er ikke så enkelt det heeller takker for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå