PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Lenge siden sist!
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Heisann:o) Skrev akkurat det samme i det "prate" innlegget;o) Så kos at du er her inne da:o) Er jo koselig det når du er alene i helgen;o) Her ligger K og ser på Nytt på nytt, men jeg ser bare på sånn halvveis...og sniker litt her inne;o) Koser meg med god vin og (altfor mye) sjokolade;o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Så innlegget i den andre tråden Kos å prate med deg igjen! Lenge siden (om en ser bort i fra sms i dag da, hehe) Måtte inn hit en liten tur ja...kjedet meg litt, he he Det skjedde jo ikke noe på hverken facebook eller babyprat Jeg skal snart finne meg noe godt og, har nettopp spist litt...deilig å slappe av litt
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det er viktig å kose seg;o) Vi spiste pai med Milla til kvelds, så vi er godt nedi sjokoladen, popcornet og peanøttene...nesten litt for mye av det gode;o/ Hvordan går det med jobbingen da? Er du fremdeles sm 80% (var det du var, eller?) ? Jeg kjenner faktisk at det murrer litt i bekkenet...men det er ikke veldig plagsomt eller noe - men har kanskje noe å gjøre med at jeg sitter i ro på jobb i motsetning til at jeg var ute å gikk og bevegde meg mye hver dag i permisjon....prøver å trene jevnlig, men blir ikke så mye tid som før (det savner jeg...)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Her har jeg begynt på popcorn, non stop og eple Herlig! Det er det samme med jobbingen. Jobber fortsatt 20% sm 80%...de er ikke akkurat flinke med tilrettelegging, så det må bli sånn. Får se hva som skjer utover. Kunne tenkt meg en mer stillesittende jobb jeg, det hadde jeg kanskje klart. Men det kan jo bli for mye av det gode og Jeg er begynt å svømme en dag i uken. Det er deilig! Ellers prøver jeg å gå til bhg, enten når jeg leverer eller henter, så jeg får litt trening der og...
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Kjedelig:o( Synd de ikke klarer å tilrettelegge for deg. Deilig å svømme da - men jeg syns det var det værste jeg kunne gjøre da jeg var gravid og bl var på det vondeste....prøvde meg i bassenget da vi var i syden og klarte nesten ikke gå etterpå;o/ Nå er det i allefall helg, og da kan jeg ta turene mine med vognen når Milla sover:o) Hun er jo blitt SÅ flink å sove i bhg - jeg er helt satt ut! Hadde trodd hun skulle slite med å få sove når hun bare ligger i en vogn som står i ro, men hun sovner som en dupp med en gang de legger henne ned;o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 Har samme erfaringen med Leah. Hun har jo ALDRI ville sove i en vogn som stod i ro, og måtte bysses og trilles..nå slukner hun som et lys Lurer på hva de gjør i bhg..magi?? He he Svømming var vondt ja, men nå gikk det ganske greit. Jeg svømmer i rolig tempo i oppvarmet basseng. Henger på kanten og strekker korsryggen skikkelig ut, det er det beste! Får ikke strekt den så godt på noen annen måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå