Gå til innhold

TFK Twinner Twist

laffeline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaringer med denne vognen? Jeg er i tvil om jeg skal kjøpe twinner twist eller twinner twist duo. Det som skiller dem er justerbart fotbrett og separat kalesje på duoen, og ikke justerbart fotbrett og felles kalesje på den andre modellen.

Hvor lurt er det å ha det justerbare fotbrettet på en slik vogn? Separat kalesje eller ikke er ikke så viktig for meg da jeg venter tvillinger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Jeg har samme spørsmål.

Fåes denne på Happyland i Sverige?

Har kun sett vognene på nett.. Noen som vet ca pris eller?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Vi er en gjeng med mange tvillingmødre i Oslo som har TFK, ingen av oss har seperate kalesjer... Diskuterte dette med en av damene og vi konkluderte med at vi er veldig glade å ha en stor.. Innmari praktisk når man f.eks skal handle!

Justerbart fotbrett har jeg ikke, så det kan jeg ikke svare deg på..

Lykke t!

Skrevet

Hei,

Det er mest det justebare fotbrettet jeg lurer på om man har behov for. Separat kalesje er ikke det jeg tenker mest på.

Vet jeg sparer ca 3000 på å kjøpe den gamle modellen.

Æsj, at det skal være så vanskelig å bestemme seg :)

Skrevet

Jeg var også leeeenge i tenkeboksen i forhold til hvilken vogn jeg skulle kjøpe. TFK's var høyest opp på listen frem til jeg kom på at når barna ikke lenger skal ligge i hardbagene så får jeg ikke ha dem mot meg når vi triller tur. Å se de blide ansiktene på en trilletur er jo hele gleden med turen synes jeg. Og når fotbrettet ikke er justerbart så vil det etterhvert bli ubehagelig for dem å ligge å sove i vognen. Den er nok helt sikekrt kjempegod og trille, spesielt for dem som bor langs asfalterte veier. MEN slik som vi bor, med grusveier rundt oss, så valgte vi heller Emmaljungas city cross tvillingvogn. Den er litt tyngre, men ikke like stiv som TFK's vogn, man kan ha dem mot seg hele tiden, og inkludert mykbager (ikke orginale) og fottrekk+ den største utgaven av stelleveske kom prisen på 8100. Flere tusen billigere enn TFK's vogn. Og dermed så kjøper vi en egen vogn med svingbare hjul som vi kan ha med på byturer, ferier osv :-)

Skrevet

Jeg har allerede kjøpt hardbagger til TFK. En av grunnene til at jeg har valgt TFK er håndbremse. Vi bor øverst i en laaaaang bakke, for å komme med ned den ser jeg det nesten som en nødvendighet å ha håndbremse.

Tror nok valget faller på den nye modellen av TFK som har justerbart fotbrett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...