Gå til innhold

Endelig høygravid, og bebis har snudd seg :o) Hvordan er formen jenter??

Anbefalte innlegg

Ja, ja, da var det plutselig 40 dager igjen til termin da gitt, hvor i all verden har denne tida blitt av? Nå syns jeg tiden går skummelt fort her, føler meg vel ikke heeelt klar enda ;o) Men som vi gleder oss til å hilse på småtten snart!

Hvordan står det til med dere da novemberdamer? Snart begynner det vel å poppe opp meldinger om de som blir først ute med fødsel - så rart :o) For min del er jeg nok også glad det går fort nå, bekken og rygg sliter fryktelig om dagen, og jeg føler meg konstant trett, men utover det er det masse sprell i magen, og hurra for bitteliten som heldigvis hadde valgt å snu seg med hodet ned nå!!

Lykke til alle sammen!

Fortsetter under...

Er sykemldt, har veldig vondt i halebeinet når jeg går, men nå er det heldigvis bare 32 dager igjen til termin;-) Er blitt mer trøtt i det siste, men er klar på alle mulige måter, er til og med ferdig med alle julegavene;-)

Ellers har hodet til lillegullet lagt seg ned, for en mnd siden, og det ligger ennå nede;-) Har begynt med bringebærbladkapsler og skal begynne å smøre meg med olje nedentil for å gjøre meg så klar som mulig til fødsel på den måten ihvertfall... Ellers er det masse liv hver dag, og gleder oss voldsomt til å møte første lillegullet vårt, vet ikke om det er jente eller gutt, syns det er ekstra spennende;-) Åh, drømmer meg helt bort nå, tenk det jenter, en mnd;-D

Jeg har bare 28, eller om noen min 37 dager igjenn=)

Vi gleder oss kjempe masse, men føler at alt går så fort nå, så plutselig er ho er =D

Ellers er jeg mega trøtt og kan ligge å dra meg hele dagen =P

Men det er bare deilig og kunne gjøre ! <3

Jeg har litt feber og er forkjølet fortiden, men det kan jeg takke meg selv for som ikke kler med godt nok =)

Håper ho kommer litt før termin, det hadde vært deilig =)

Hei hei, jeg har 39dager igjen idag, jeg er mye trett, men har heldigvis tid til å få sovet. Babyen har visstnok(iflg jordmor) lagt seg med hodet ned, men ikke festet seg. Gleder oss veldig! Nå er alt klart og han kan er straks hjertlig velkommen til verden:)

Lykke til til alle!

må nok innrømme at det er noen late dager hvor jeg ligger og drar meg mesteparten av dagen,,, har til tider veeeldig dårlig samvittighet for det,men tenker med meg selv...når vil jeg få sjansen til det igjen da????

i morgen er jeg fødeklar!! så skummelt! =P tenk, nå kan han kommer når som helst! er veldig spent da. sambo har nesten sluttet og glede seg, for han synes tiden går så sagte og det er like før han bare gir opp fordi han er så spent!

lillegutt har ligget med hode ned lenge og det er jeg gald for. han har vært mye aktiv, men nå i det siste han har vært en tanke rolig.. litt for rolig synes jeg. skal til jordmor igjen i morgen så jeg skal høre om dette er normalt da.

ellers så har jeg vondt i ryggen og er mye sliten, men verker likevel etter å gjøre ting som å rydde og vaske, pusse opp nye huset vårt osv osv! er så lengesiden siste jeg tok i et åntli tak, så nå gleder jeg meg til å presse han ut å få bort den tunge og store magen:)

Annonse

Ja helt utrolig hvordan det plutselig snur - føler at alle ukene før jeg ble høygravid gikk så sakte! Men nå er det 'oi, herregud nå kommer han jo snart!!' nå er det bare 29 dager igjen, føler meg ganske ustabil. i ene øyeblikket er jeg heelt 110% klar, neste er jeg livredd og kunne godt tenke meg at jeg hadde et par mnd igjen av svangerskpet! Men våkner likevel hver dag med et smil om at nå er det en dag mindre til jeg får treffe lillegutt=)

Prøver å få dagene til å gå med å ha 'noe' jeg skal gjøre hver dag. Men sover så lenge jeg kan, bruker det at jeg kommer ikke til å få gjøre det på år til mitt forsvar.

Men her har ungen snudd seg og hodet er godt festet, heldigvis! Han må bare ikke tenke på å snu seg nå! hehe håper på en grei fødsel som ikke varer for lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...