Gå til innhold

Pris på inngravering??? Fikk Sjokk jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi skal i dåp og kjøpte slik rund tallerken som man kan ha bilde inni, og navnd fødselsdato, vekt osv gravert i felter rundt. Koster jo rundt 400 kroner. Bestilte en sånn på gullsmeden og bestilte gravering uten å tenke mere på det. Var og hentet i dag og graveringen kostet den nette sum av 519 kroner, så betalte 924 kroner for hele greia... kan det være riktig????? Fikk helt hakeslepp jeg......

Fortsetter under...

Skrevet

Gravering er dyrt. Hvis det er håndgravering er det helt klart verdt prisen.

Skrevet

519,- kroner for gravering? Det må jo være feil... har kjøpt slike fat med inngravering og kommet på rundt 500 kroner totalt.

Skrevet

tror jeg betaler 200 for gravering av et sånt fat, 4 eller 5 ting (dato, vekt ol)

Skrevet

Da er jeg ganske sikker på at dere 2 siste har fått deres ting maskingravert mens HI har hått sitt håndgravert.

Skrevet

Vet ikke om det er håndgravert eller ikke..... Det så pent ut, og er pakket inn nå.... Men ble litt svett ja... Var litt dyrere en det vi hadde tenkt oss. Men er jo en fin gave som de ønsker seg til den lille:-)

Annonse

Skrevet

Nææ, det var veldig dyrt. Kan ikke stemme.. Sa du ikke fra??

Normalt koster en slik en ca 200 kr. å få gravert.

Skrevet

Henta den i kveld, så det var bare ekstravakt på jobb. Har kvitteringen, så skal dra innom å høre på mandag.....

Vi har ønsket det til begge våre sønners dåp, og fått det. Er veldig glade for dem, men hvis det er så dyrt så får jeg jo nesten dårlig samvittighet for at vi ønsket oss dem.......

Skrevet

jeg har betalt mellom 250 og 300 kr for de 2 jeg har fått gravert. Om det er hånd- eller maskin-gravering vet jeg ikke, men det ser i alle fall pent ut :)

Skrevet

vi betalte ikke mer enn 200 for gravering på fatet til sønnen min

Skrevet

Syntes i alle fall det var mye. er kjøpt på Gullfunn....... det er jo en kjede, så skulle jo tro at de lå i pris rundt der alle andre ligger?????

Skrevet

Det vanlig er 6 kroner tegnet, så dette må ha vært ekstra laaaaangt navn.

Annonse

Skrevet

jepp...... 4 diger bokstaver:-) får nok stikke innom i mprgen og høre med dem......

Takk for mange svar forresten:-) Har ikke prøvd dette så mye..... Var mest innom her og kikket da jeg var gravid med førstemann for 4 år siden og plukket opp litt tips her og der:-)

Skrevet

Det kan ikke være riktig.

Det jeg nesten tror det skulle vært var 519 totalt for tallerken inkl gravering, men at ekstrahjelpen har misforstått og lagt det på på prisen uten gravering. Høres sannsynlig ut syns jeg.

Stikk innom i morra du. Hvis det virkelig er SÅ dyrt å gravere der, så tror jeg ikke dem selger mange for å si det slik.

Skrevet

Jeg jobbet i Gull-Funn frem til i sommer, og der var 200kr vanlig for gravering av hel tallerk.. Gå tilbake og spør du! =)

Skrevet

Høres nesten ut som om du er blitt lurt..

Skrevet

vi fikk sånn til jenta vår, det kosta rundt 500 med gravering....

Skrevet

i februar kjøpte vi dåpstallerken til Linnea og den kostet 650,- og det var med gravering :) tror det var rundt 150 kr for gravering jeg..

jeg ville ha gått tilbake å snakke med de å spurt om dette var riktig for det synes jeg var kjempe dyrt!

nå vet ikke jeg forskjell på maskin gravering og håndgravering men???

Skrevet

synes nå uansett at det ikke er verdt å betale 500 for gravering selv om det skulle vært håndgravert jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...