Gå til innhold

Seperasjonsangsten på kvelden/ natten 7 mnd...tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå bare gråter han når han skal legges....gikk før på 10-20 min mot nå 1-2 timer!!

Hva kan jeg gjøre? blir gaaaal nå,,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss fungerer det bra med å gi mye kos og nærhet på fanget siste time før legging. Da er det greit å bli lagt etterpå.

Skrevet

De trenger nærhet, kos og kjærlighet. Om du har brukt Ferber (skrikekur) eller nylig nattavvendt så kan de bli slik. Det skaper en utrygghet hos barnet.

Skrevet

Min er og kjempevanskelig å legge. Nå er han våken i pappas armer. Og jeg er trøtt, men jeg vil sove alene i noen timer, så han må pent sove før jeg skal gjøre det ;)

Er sånn hver kveld. Går ikke ant å legge han i senga så han sovner alene, men når han sovner på meg så kan jeg legge han ned, men etter alt fra 5min til 30min etterpå så våkner han og skal absolutt ikke ligge alene. Sånn holder vi på fra 7-8 til 11-01. Er den siste tiden det har vært sånn. Og har nok ikke noe med at han ikke får nok kos. :) Men når jeg finner ut hva som funker kan jeg skrive det her inne ;)

Skrevet

Her så har vi rett og slett tatt inn sprinkelsenga igjen! Har tatt av den ene langsida og satt den rett ved siden av meg! :) En peroide før vi gjorde det så var hun våken opptil 15 ganger pr natt noe som gjorde at jeg nesten ringte Dikemark! tihi...... Nå så er hun våken kanskje 3 ganger mellom 00 og 07! Vil ha pupp 1 gang på natta nå, resten går det med smokk! :)

På kveldsrutinene så gjør vi det sånn at etter grøt så får hun litt mme (for at det skal holde lenger igjennom natten), så legger vi oss i senga vår, gir pupp og nynner trollmor.. :) Når hun er ferdigspist så vil hun gjerne ha smokken og kosekluten, hun får den, jeg holder henne og forteller henne hvor glad jeg er i henne og legger henne i senga rett før hun sovner! :)

Men når kveldsstellet nærmer seg og nattisen er på, nei da skal ikke pappa gjøre noen ting nei, da klikker hun!!! Er kun mamma som duger til alt da! hehe....... :)

Trøster meg med at det er kun en fase som snart går over! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...