Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan ligger dere an med treningen da? Har dere kommet igang igjen etter svangerskap og fødsel? Her er hvordan jeg ligger an: Jeg har hatt et svangerskap hvor jeg har måtte ta det rolig, samt at jeg hadde strengt sengeleie en liten stund. Fødselen endte i ks og jeg måtte ta det rolig en lenger stund enn jeg hadde håpet.. Føler meg skikkelig svak og utrent, nesten litt råtten i kroppen.. Men, nå har jeg fått grønt lys til å starte å trene lett, så har booket time på S.A.T.S neste torsdag for å starte opptrening til jeg kan starte for fullt 12 uker etter ks. Gleder meg så til å komme i form igjen :-))
anette&tutta mari :) Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg går 5 km hver eneste dag, noen ganger mye lenger.. det er trening nok for meg =)
*LilleTroll + spira Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg begynte med gode turer, som økte til litt jogging etter hvert. Etter 12 uker begynte jeg på elixia igjen, men synes at hardtreningen gikk ut over melkeproduksjonen så den får vente til jeg er ferdig med å fullamme. Nå går vi gode turer (ca 1 mil) et par ganger i uka, i tillegg til kortere turer de andre dagene. Er på ny-mor kurs på elixia og. Turistforeningen har og fine turer, verdt å bli med på om du liker å gå ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå