Gå til innhold

Da forsvinner jeg nok like fort som jeg kom hit, dessverre... :(

Mamma til 2 søte jenter

Anbefalte innlegg

Jeg blør fortsatt, og jeg har hatt veldig vondt i både rygg og mage en god stund tidligere i dag - så håpet mitt er nå forsvunnet om at jeg fortsatt er gravid. Jeg har snakket både med gynekolog og IVF klinikken og at dette skal gå bra er utrolig liten, har jeg skjønt - og spesielt for oss ass.befrukt'ere.

I går var jeg i himmelen, idag er jeg helt nede i dypet. Har hatt det helt forferdelig, men har heldigvis begynt å se framover mot fryseforsøk, som jeg sikkert får avtalt i neste uke når blodprøven jeg tar neste uke er bekreftet negativ.

Mannen min har tatt dette veldig tungt. Han var på jobb når jeg gav beskjed om at jeg blødde og han klarte nesten ikke å gjøre en ting. Så han var nødt til å fortelle kollegaer hvordan det hadde gått. I morgen skal vi feire bursdag til datteren min - tidligere i dag lurte vi på å avlyse det - men jeg akter å ha det for livet må jo gå videre uansett. Til søndag skal vi i 1 års bursdag til tvillingnevøene våre. Det synes vi også er veldig tøft å skulle gå i - slik ståa er nå, men tror vi får det bedre i morgen når vi har gått det litt ut av kroppen.

Jeg har aldri opplevd å miste før - så håper jeg ved et ev neste IVF forsøk kan gå på Crinone en del uker ut i svangerskapet, slik at egget forhåpentligvis sitter hele svangerskapet.

Er det det noen andre av dere som har brukt f.eks. Crinone i noen uker ut i svangerskapet når dere tidligere har mistet tidlig??

Ja, dette ble langt, men håper jeg snart kommer tilbake til dere - som gravid!!! :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...