Gå til innhold

Hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vis det blir jente skal hu hete Jenny, men jeg har lyst da at hu skal Hete Jenny Isabelle,eller Jenny Maria , men er usikker.

Vis det blir gutt har jeg lyst at han skal hete Fredrik. det syntes jeg er fint navn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenny er klassisk, flott og stødig, synes Isabelle er det stikk motsatte, derfor synes jeg kombinasjonen Jenny Isabelle ble litt stilkrasj.

Jenny Maria er bedre, men liker Jenny Louise aller best :-)

Fredrik er nydelig! Vurderer det selv :-) Klassisk og pent :-)

Skrevet

Jenny er fint. Jenny Isabelle ble grusomt. For det første passet ikke stilene, for det andre er det to i-lyder i overgangen mellom navnene.

Jenny Maria er fint, Jenny Marie også

Skrevet

Jenny Isabelle var fint syns jeg, Maria er ett kjedelig navn...

Skrevet

Fredrik er kjempefint - klassisk og enkelt: )

Jenny er helt fint, og jeg synes Jenny Maria er den absolutt beste kombinasjonen!

Skrevet

Jenny er fint. Ville gått for Jenny alene, evt Jenny Maria. Liker ikke Isabelle. Fredrik er fint.

Skrevet

Jenny er et nydelig navn - (min datter heter Jenny). Imidlertid synes jeg ikke det passer med Isabelle i det hele tatt. Jeg synes da at Jenny Maria var en bedre kombinasjon.

Andre forslag:

Jenny Elisabeth

Jenny Marie

Jenny Elina

Skrevet

Jenny Maria er kjempefint! Gå for det!

Enig i at to i-lyder i overgangen mellom navnene ikke er så heldig.

Fredrik hadde jeg på lista, men det er "tatt" nå...

Skrevet

Jenny er nydelig, det heter min yngste datter. Jeg liker både Isabelle og Maria, men syns kanskje Maria passer best til Jenny. Ellers syns jeg Jenny Sofie er veldig fint.

Fredrik er ok, ikke helt min smak, men absolutt ikke stygt.

Skrevet

Hei... tusen takk for forslag... jeg syntes Jenny maria er kjempe fint, men vi er litt uenige om vi skal ha 1 ell 2 navn, jeg liker dobbeltnavn og han liker enkelt navn.... guttenavn er vi ikke enige i i det hele tatt så det blir en utfordring... hehe... dere kan bare komme med forslag, men ikke popisnavn.... ikke matias, markus.... osv.........

Skrevet

Hva med:

Edvard

Bendik

Peder

Håvard

Espen

Håkon

Magnus

Sverre

Olai

Even

Simen

Sindre

Sondre

Niels

Gustav

Jeppe

Cedrik

Emrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...