charlotte27 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Vis det blir jente skal hu hete Jenny, men jeg har lyst da at hu skal Hete Jenny Isabelle,eller Jenny Maria , men er usikker. Vis det blir gutt har jeg lyst at han skal hete Fredrik. det syntes jeg er fint navn
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jenny er klassisk, flott og stødig, synes Isabelle er det stikk motsatte, derfor synes jeg kombinasjonen Jenny Isabelle ble litt stilkrasj. Jenny Maria er bedre, men liker Jenny Louise aller best :-) Fredrik er nydelig! Vurderer det selv :-) Klassisk og pent :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jenny er fint. Jenny Isabelle ble grusomt. For det første passet ikke stilene, for det andre er det to i-lyder i overgangen mellom navnene. Jenny Maria er fint, Jenny Marie også
Baby<3 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jenny Isabelle var fint syns jeg, Maria er ett kjedelig navn...
prebs Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Fredrik er kjempefint - klassisk og enkelt: ) Jenny er helt fint, og jeg synes Jenny Maria er den absolutt beste kombinasjonen!
sonne Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Jenny er fint. Ville gått for Jenny alene, evt Jenny Maria. Liker ikke Isabelle. Fredrik er fint.
Ophiophagus Hannah Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Jenny er et nydelig navn - (min datter heter Jenny). Imidlertid synes jeg ikke det passer med Isabelle i det hele tatt. Jeg synes da at Jenny Maria var en bedre kombinasjon. Andre forslag: Jenny Elisabeth Jenny Marie Jenny Elina
RM79 Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Jenny Maria er kjempefint! Gå for det! Enig i at to i-lyder i overgangen mellom navnene ikke er så heldig. Fredrik hadde jeg på lista, men det er "tatt" nå...
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Jenny er nydelig, det heter min yngste datter. Jeg liker både Isabelle og Maria, men syns kanskje Maria passer best til Jenny. Ellers syns jeg Jenny Sofie er veldig fint. Fredrik er ok, ikke helt min smak, men absolutt ikke stygt.
charlotte27 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2008 Hei... tusen takk for forslag... jeg syntes Jenny maria er kjempe fint, men vi er litt uenige om vi skal ha 1 ell 2 navn, jeg liker dobbeltnavn og han liker enkelt navn.... guttenavn er vi ikke enige i i det hele tatt så det blir en utfordring... hehe... dere kan bare komme med forslag, men ikke popisnavn.... ikke matias, markus.... osv.........
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Hva med: Edvard Bendik Peder Håvard Espen Håkon Magnus Sverre Olai Even Simen Sindre Sondre Niels Gustav Jeppe Cedrik Emrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå