syngejente Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 har ikke hørt noen unger som heter Bjørg, Aud,Gerd, Valborg og Ågot. Kjenner mange eldre med de navna.
prebs Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Bare vent - de navnene kommer tilbake! Selv synes jeg Bjørg og Valborg er litt kule. Ellers liker jeg Berit og Kirsten og Marit.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 En vennine av meg har en datter på 9 månder som heter Bjørg Elise, og de bruker bare Bjørg til daglig:) Har selv et typisk "gammeldame navn" på min yngste datter som heter Petra<3 Bjørg er et litt kult navn, men selom jeg liker gammeldagse navn klarer jeg ikke helt og bli fortrolig med Bjørg;-) Jeg synes også Marit og Kristin er nydelige navn. Eldstejenta heter Stine, kansje ikke fullt så gammelt, men jeg kjenner ingen barn som heter det, bare en koselig gammel dame som heter det. Hun er rundt faktisk hele 80 år og bor i nabolaget vårt:) Men hun flyttet hit etter vår Stine ble født da;-) La de gamle navnene blomstre opp igjen!
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Enig, la de gamle navnene blomstre opp igjen. Med oppkalling etter besteforeldre vil det skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå