mygirl Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 noen som har eller har hatt problemer med flasken? nå er ho 4 mnd... og jeg vil ha litt FRI!!! hehe.. finnes det er god måte å få ho til å ta den eller må jeg bare bite i det sure eple å finne meg i hyl og grin heeeeelt til ho tar den.. hoff.. blir sleten jeg hehe
It's all about me Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Har du prøvd flere flaskemerker da? Vesla her nekter plent å spise av Dr.Brown elle Avente, men Mam ble øyeblikkelig godkjent.
rampete robin Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Vi slet også litt med den flaska. MME ville han ikke ha, så måtte pumpe meg. Gikk vleldig bra da vi satte han i en stol på bordet og hengte en fasinerende leke over han Eller storesøster "distraherte" han. Da drakk han som bare det! Godt med litt fri innimellom :-) Finne på ting uten barn.
Helann og lillebror Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Har desverre ingen gode råd... Her er vesla 7 mndr og nekter fortsatt både flaske og kopp - vet ikke hvor mange forskjellige typer vi har prøvd! Men kan trøste med at det etter hvert går lenger mellom måltidene - så jeg kan fint ta meg en tur ut på kvelden likevel nå. Men kan ikke være borte hele natta, da.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Snuppa her nektet også flaske lenge, og jeg begynte og se mørkt på det siden jeg må tilbake i jobb og hun skal i barnehage. Men plutselig en dag så tok hun den. Og jeg er bombesikker på at det er fordi hun så en annen jente drikke av flaske tidligere på dagen. Men som mange har sagt før, du får bare prøve og prøve. La henne leke med flasketutten og kanskje en dag vil hun drikke av den. Prøv også andre merker. Her er det MaM som er slager. Avent klarer hun ikke drikke av enda. Lykke til
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Uff, er i samme situasjon.. Har prøvd og prøvd, og først de siste dagene har han suttet bittelitt på flaskesmokken før han bråstopper og kikker på meg som om han tenker; hjelp, hva er det jeg gjør?? Har også prøvd tutekopp. Den suger han litt av, men han får i seg utrolig lite foreløpig. Bare noen munnfuller før han går lei.. Og nå skal det sies at han ikke er noen stor fan av mme heller. Og han piser så mye at jeg ikke har nok til å pumpe, så her må jeg være tilgjengelig med ''melkestasjonen'' hele tiden.. Slitsomt ja, hadde vært godt med litt fri i blant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå